لپ تاپ های ال جی گرم ۲۰۲۲ معرفی شدند/قلب تپنده سریع تر

    کد خبر :906118

ال جی در سال‌های اخیر سعی کرده با معرفی لپ‌تاپ‌های سری گرم خود تحولی در این بخش ایجاد کند و حالا از جدیدترین مدل‌های این سری به نام گرم ۲۰۲۲ رونمایی کرده است.

بازتاب -سری گرم 2022 دارای شش مدل مختلف است که در سایزهای ۱۴، ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اینچی ارائه شده‌اند و در کنارآن‌ها دو مدل قابل‌تبدیل ۲ در ۱ در دو سایز ۱۴ و ۱۶ اینچی معرفی شده است. ال جی برای مدل‌های ۱۶ اینچی این لپ‌تاپ‌ها یک مانیتور پرتابل ۱۶ اینچی +view نیز ارائه کرده که از طریق کابل USB-C به آن‌ها وصل خواهد شد. این مانیتور به‌گفته ال جی با وصل شدن به لپ‌تاپ‌ها یک فضای کار دیجیتالی بزرگ با نسبت ۳۲:۱۰ ایجاد خواهد کرد.

همه لپ‌تاپ‌های سری گرم 2022 مجهز به پردازنده‌های نسل ۱۲ اینتل هستند و همگی قادر به پشتیبانی از حافظه رم ۳۲ گیگابایت از نوع LPDDR5 هستند. این لپ‌تاپ‌ها هرچند پیکربندی‌های متفاوتی دارند اما اکثر آن‌ها نمایشگرهای WQXGA با وضوح ۲۵۶۰x۱۶۰۰ پیکسل یا WUXGA با وضوح ۱۹۲۰x۱۲۰۰ پیکسل استفاده می‌کنند. فقط مدل ۱۵ اینچی است از یک نمایشگر FHD با رزولوشن ۱۹۲۰x۱۲۰۰ پیکسل بهره می‌برد. دو مدل ۲ در ۱ نیز مجهز به نمایشگرهای لمسی هستند که با قلم‌های استایلوس Wacom AES 2.0 مثل قلم Stylus Pen خود ال جی سازگتر هستند.

از نطر عملکرد، دو مدل ۱۶ و ۱۷ اینچی به‌خاطر استفاده از گرافیک RTX 2050 انویدیا و داشتن ۴ گیگابایت رم GDDR6 بهترین عملکرد را نسبت به بقیه دارند. بنابراین این ۲ مدل، گزینه‌های بسیار مناسبی برای گیمینگ و پردازش ویدیو هستند هرچند که ممکن است در مقایسه با سایر مدل‌ها حرارت نسبتا بیشتری تولید کنند.

در رابطه با وزن لپ‌تاپ‌های جدید ال جی نیز باید بگوییم که فقط مدل ۱۴ اینچی وزنی کمتر از یک کیلوگرم یعنی ۹۹۹ گرم دارد. سنگین‌ترین مدل نیز ۲.۳ پوند یعنی ۱.۰۴ کیلوگرم وزن دارد. ال جی این لپ‌تاپ‌ها را مجهز به قابلیت هوش مصنوعی “LG Glance by Mirametrix” کرده تا امنیت آن‌ها را افزایش بدهد. این قابلیت در مواقعی که کاربر از پشت لپ‌تاپ بلند می‌شود به‌طور خودکار دستگاه را قفل می‌کند و اگر کس دیگری به لپ‌تاپ نزدیک شده باشد آن را به اطلاع کاربر خواهد رساند.

لپ‌تاپ‌های جدید سری گرم ۲۰۲۲ ال جی از نیمه دوم ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد و قیمت آن‌ها هنوز اعلام نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید