لنوو سری Lemon K12 را ۹ دسامبر معرفی می‌کند

    کد خبر :766643

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، لنوو سری Lemon K12 را ۹ دسامبر معرفی خواهد کرد؛ اما گوشی‌های این سری، احتمالا نسخه‌های ریبرند‌شده‌ی سری موتو جی ۹ هستند.

به‌تازگی FCC مجوزی برای موتو جی ۹ پاور ریبرند‌شده با نام تجاری K12 Pro صادر کرد و چند روز بعد، لنوو تصویری از گوشی جدیدی منتشر کرد که به‌ نظر می‌رسد برای رقابت با سری ردمی شیائومی تولید شده است. روز دوشنبه لنوو با انتشار یک پوستر (تصویر زیر)، تاریخ معرفی سری Lemon K12 را ۹ دسامبر اعلام کرد. به‌نظر می‌رسد دستگاه‌های ذکر‌شده در دو گزارش به یکدیگر مرتبط هستند و ظاهرا یکی از آن‌ها، نسخه ریبرند‌شده‌ی موتو جی ۹ است. به این ترتیب تعجب‌آور نخواهد بود اگر سایر گوشی‌های هوشمند سری Lemon K12، نسخه‌های ریبرند‌شده‌ی سری موتو جی ۹ باشند.

لنوو در گذشته از نام Lemon برای گوشی‌های هوشمند مجهز به پردازنده‌های رده پایین استفاده کرده است و انتظار می‌رود بار دیگر این شرایط برای سری Lemon K12 تکرار شود. همان‌طور که می‌دانید، لنوو از نام خود بیشتر برای محصولات عرضه‌شده در بازار چین استفاده می‌کند و برند موتورولا را که مالک آن است، در سایر بازارها به کار می‌برد.

به گزارش زومیت، در گزارش قبل از نام لنوو K12 Pro استفاده شد، اما هنوز قطعی نشده و به‌نظر می‌رسد باید تا ۱۹ آذر منتظر معرفی این سری جدید از محصولات لنوو باشیم.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید