بحث توئیتری لاریجانی و کدخدایی بر سر انتشار دلایل احراز صلاحیت‌ها بالا گرفت

  • کامنت
  • شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۲۳
    کد خبر :818338
بحث توئیتری لاریجانی و کدخدایی بر سر انتشار دلایل احراز صلاحیت‌ها بالا گرفت

علی لاریجانی گفت: مطابق دستور حاکمیتی در پی ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات در سال ۹۵ و پیرو بند ۱۱-۲، شورای نگهبان موظف است در صورت درخواست داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در خصوص دلایل ردصلاحیت به آنان به صورت مکتوب دلایل خود را ارائه نمایند.

علی لاریجانی در پاسخ به اظهارات عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در توئیتر خود با انتشار لینکی نوشت:

مطابق دستور حاکمیتی @Khamenei_fa در پی ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات در سال ۹۵ و پیرو بند ۱۱-۲، شورای نگهبان موظف است در صورت درخواست داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در خصوص دلایل ردصلاحیت به آنان به صورت مکتوب دلایل خود را ارائه نمایند.

عباسعلی کدخدایی در پاسخ به نامه علی لاریجانی درباره عدم احراز صلاحیتش در توئیتر خود نوشت:

احراز و عدم احراز صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری بر اساس اسناد و مدارک کافی و قابل اعتماد انجام پذیرفته و برای اعتراض به عدم احراز صلاحیت و انتشار عمومی دلائل آن در قانون انتخابات ریاست جمهوری حکمی پیش بینی نشده است.

به گزارش ایلنا، پیش‌تر علی لاریجانی در نامه خود خطاب به شورای نگهبان نوشت: از شورای محترم نگهبان خواهشمندم بین خود و خدا با توجه به اثبات کذب بودن گزارش‌های داده شده به آن شورا در رابطه با بنده و خانواده‌ام در جریان بررسی احراز صلاحیت‌ نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، کلیه دلایل عدم احراز صلاحیت اینجانب را بدون هرگونه پرده پوشی به صورت رسمی و عمومی اعلام فرمایید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید