قیمت هنگفت گلکسی زد فولد 3 سامسونگ در ایران

    کد خبر :842201

سامسونگ کمتر از یک ماه پیش گوشی گلکسی زد فولد 3 را به عنوان پرچم‌دار جدیدش معرفی کرد. این گوشی با قیمت ۱۸۰۰ دلار یعنی ۲۰۰ دلار ارزان‌تر از نسل پیش رونمایی شد. با این‌حال به نظر می‌رسد قیمت گلکسی زد فولد 3 در ایران بسیار بیشتر از این حرف‌هاست.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–در حال حاضر نسخه ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی با قیمت حدود ۷۰ میلیون تومان آن هم بدون رجیستری به فروش می‌رسد. اگر نرخ دلار امروز را در نظر بگیریم یک گوشی ۱۸۰۰ دلاری باید حدود ۴۹ میلیون تومان به فروش برسد. حتی اگر عوارض، گمرکی و هزینه رجیستری را نیز در نظر بگیرید قیمت این گوشی نباید از ۶۰ میلیون تومان بیشتر شود.

به این ترتیب به اعتقاد ما گلکسی زد فولد 3 خصوصاً به‌صورت رجیستر نشده به هیچ‌ عنوان ارزش پرداخت ۷۰ میلیون تومان را ندارد. با این‌که زد فولد 3 نسبت به نسل پیش بهبودهای قابل توجهی داشته اما می‌توانید همین حالا گلکسی زد فولد 2 با کد رجیستری و گارانتی را با قیمت حدود ۴۰ میلیون تومان خریداری کنید.

البته این داستان همیشه برای گوشی‌های پرچم‌دار در ایران وجود داشته است. برخی دوست دارند جز اولین نفراتی باشند که آخرین گلکسی یا آیفون را در دست می‌گیرند. فروشندگان سودجو نیز با سواستفاده از شرایط قیمت‌هایی نجومی را برای گوشی‌های نورسیده در نظر می‌گیرند.

همچنین باید توجه داشت گلکسی زد فولد 3 هنوز به‌صورت رسمی در منطقه خاورمیانه عرضه نشده است. این گوشی در امارات متحده عربی با قیمت ۶۸۰۰ درهم (حدود ۵۰ میلیون تومان) پیش‌فروش شده است. با این‌حال با پیش‌خرید این گوشی در امارات یک فلیپ کاور، یک S Pen مخصوص و همچنین ۷۳۴ درهم اعتبار خرید لوازم جانبی از سامسونگ دریافت خواهید کرد.

این در حالیست که گلکسی زد فولد ۳ هفتاد میلیون تومانی در ایران نه‌تنها هدایایی به همراه ندارد بلکه حتی بدون رجیستری امکان اتصال سیم‌کارت را نیز نخواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید