قیمت روز خودروهای داخلی، سایپا و ایران خودرو موجود در بازار

قیمت روز خودرو جمعه ۲۰ دی ۹۸؛ قیمت خودرو‌های سایپا و ایران‌خودرو در بازار

    کد خبر :672266

بازار خودرو این روزها با نوسانات کمتری روبرو است. طوری که هم خودرو‌های سایپا و هم محصولات ایران خودرو اغلب با ثبات قیمت و بعضا با افزایش جزئی به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. قیمت روز پراید در حال حاضر ۵۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است و پژو ۴۰۵ GLX با قیمت ۸۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز خودروهای سایپا در بازار امروز جمعه 20 دی 98

خودرو‌های سایپا امروز رفتار آرام‌تری نسبت به روز‌های قبل از خود نشان می‌دهند. انواع تیبا امروز ۵۰۰ هزار تومان گران شده‌اند. این اتفاق باعث شده قیمت روز تیبا صندوق‌دار در بازار به ۶۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برسد و تیبا ۲ با نرخ ۶۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی قیمت‌گذاری شود. باید توجه داشته باشید که نرخ مصوب کارخانه برای تیبا صندوق‌دار ۴۳ میلیون و برای تیبا ۲ حدود ۵۱ میلیون تومان اعلام می‌شود. ساینا امروز تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و در بازار با قیمت ۶۹ میلیون تومان فروخته می‌شود. کوییک دنده‌ای وضعیت مشابهی را تجربه می‌کند و روی نرخ ۷۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان متوقف شده است.

 

قیمت روز پراید در بازار امروز جمعه 20 دی 98

پراید رفتار دوگانه‌ای از خود نشان می‌دهد. طوری که پراید هاچ‌بک یا همان سایپا ۱۱۱ در بازار امروز عقب‌نشینی کرده و حدود ۴۰۰ هزار تومان ارزان شده است. قیمت روز پراید هاچ‌بک در حال حاضر ۵۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. در طرف مقابل پراید صندوق‌دار در مدار صعودی حرکت کرده و ۶۰۰ هزار تومان گران شده است. فعالان بازار امروز پراید صندوق‌دار را با نرخ ۵۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌کند. در این بین پراید وانت همچنان روی مرز ۶۰ میلیون تومان ایستاده و تغییری نسبت روز گذشته پیدا نکرده است.

قیمت روز محصولات سایپا امروز جمعه 20 دی 98 مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت دیروز (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱
۵۷,۲۰۰,۰۰۰
۵۷,۶۰۰,۰۰۰
۳۹,۹۴۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱
۵۳,۲۰۰,۰۰۰
۵۲,۶۰۰,۰۰۰
۳۷,۶۴۱,۰۰۰
پراید وانت سایپا ۱۵۱
۶۰,۰۰۰,۰۰۰
۶۰,۰۰۰,۰۰۰
۴۰,۳۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار
۶۴,۵۰۰,۰۰۰
۶۴,۰۰۰,۰۰۰
۴۳,۴۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۶۹,۷۰۰,۰۰۰
۶۹,۲۰۰,۰۰۰
۵۱,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۶۹,۰۰۰,۰۰۰
۶۹,۰۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰
کوییک دنده‌ای
۷۸,۸۰۰,۰۰۰
۷۸,۸۰۰,۰۰۰
۶۱,۲۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز جمعه 20 دی 98

به گزارش فرارو،محصولات ایران خودرو در بازار امروز نوسانات کمتری از خود نشان می‌دهند. طوری که اغلب خودرو‌ها با همان قیمت‌های روز گذشته در بازار خرید و فروش می‌شوند. سمند LX امروز روی نرخ ۸۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان متوقف شده و سمند EF۷ مثل دیروز ۱۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. این در حالی است که نرخ مصوب کارخانه برای این محصول ایران خودرو تنها ۶۹ میلیون تومان است.

پژو ۴۰۵ GLX در ادامه روند روز‌های قبل با افزایش قیمت یک میلیون تومانی به استقبال مشتریانش آمده و حدود ۸۴ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود، اما دیگر مدل‌های پژو ۴۰۵ در این افزایش قیمت همراهی نمی‌کنند. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز که در پی نوسانات روز‌های اخیر به ۱۰۳ میلیون تومان رسیده بود، روی همین نرخ باقی مانده و تغییری نسبت به روز قبل ندارد. پژو ۴۰۵ SLX شرایط مشابهی را تجربه می‌کند و در بازار با همان نرخ ۹۶ میلیون تومان فروخته می‌شود.

قیمت روز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار ۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و تغییری نسبت به روز قبل ندارد. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار شرایط مشابهی را تجربه می‌کند و در بازار ۱۱۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. امروز پژو ۲۰۶ تیپ ۵ رفتار متفاوتی از خود نشان داده و ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده است. قیمت روز پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در حال حاضر به ۱۱۸ میلیون تومان رسیده و هم‌رده با مدل صندوق‌دار قیمت‌گذاری می‌شود.

پژو پارس امروز در بازار ۹۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به ۱۰۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. باید توجه داشته باشید که نرخ مصوب کارخانه برای این محصول ۷۸ میلیون تومان است. امروز رانا روی ۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان متوقف شده و دانگ‌فنگ H۳۰ با قیمت ۱۶۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دنا امروز با ثبات قیمت به استقبال مشتریانش آمده. طوری که دنا پلاس توربو روی قله ۱۸۷ میلیون تومان متوقف شده و دنا پلاس تیپ ۱ با قیمت ۱۵۷ میلیون تومان فروخته می‌شود. باید توجه داشته باشید که نرخ مصوب کارخانه برای این محصول حدود ۴۶ میلیون کمتر و معادل ۱۱۱ میلیون تومان است. امروز دنا معمولی پا را فراتر گذاشته و با کاهش قیمت روبرو شده است. طوری که این محصول حدود یک میلیون تومان ارزش خود را از دست داده و به ۱۳۳ میلیون تومان بازگشته است.

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز جمعه 20 دی 98 مطابق جدول زیر است.

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت دیروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان 
۷۰,۴۰۰,۰۰۰
۷۱,۰۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۸۷,۵۰۰,۰۰۰
۸۷,۵۰۰,۰۰۰
۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
۶۹,۷۷۳,۰۰۰
پژو GLX 405
۸۴,۰۰۰,۰۰۰
۸۳,۰۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه‌سوز
۱۰۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۰۳,۰۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۹۶,۰۰۰,۰۰۰
۹۶,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۱۰۵,۲۰۰,۰۰۰
۱۰۴,۳۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو 206 تیپ 2
۹۴,۵۰۰,۰۰۰
۹۴,۵۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو 206 تیپ 5
۱۱۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۷,۵۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو 206 صندوق‌دار
۱۱۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۸,۰۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۹۲,۵۰۰,۰۰۰
۹۲,۵۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ 2
۱۳۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۳۴,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
دنا پلاس تیپ 1
۱۵۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۰,۹۳۴,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۸۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۸۷,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو 207 دنده‌ای
۱۳۹,۳۰۰,۰۰۰
۱۳۹,۳۰۰,۰۰۰
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو 207 اتوماتیک
۱۷۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۸,۰۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار
دانگ‌فنگ H30
۱۶۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۳,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو 2008
۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
۳۹۱,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۴,۹۹۴,۰۰۰

قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز جمعه 20 دی 98

قیمت روز محصولات کرمان‌موتور در بازار بعد از افزایش قیمت روز‌های اخیر، به نرخ مصوب کارخانه نزدیک شده است. جک J۴ در بازار حدود ۱۵۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود و نرخ مصوب کارخانه برای آن یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران‌تر، یعنی ۱۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. روند افزایش قیمت اخیر قیمت جک S۳ را به ۲۲۰ میلیون تومان رسانده و باعث شده این محصول در بازار گران‌تر از نرخ مصوب خرید و فروش شود. چراکه کارخانه کرمان‌موتور قیمت جک S۳ را در طرح‌های فروش ۲۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نظر می‌گیرد. قیمت روز جک S۵ در بازار ۳۰۷ میلیون تومان است و در نزدیکی نرخ مصوب کارخانه یعنی ۳۰۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قرار دارد.

قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز جمعه 20 دی 98 مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
جک J4 اتوماتیک
۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۶,۵۰۰,۰۰۰
جک S3 اتوماتیک
 ۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۷,۵۰۰,۰۰۰
جک S5 اتوماتیک
 ۳۰۷,۰۰۰,۰۰۰
۳۰۷,۵۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز جمعه 20 دی 98

محصولات مدیران خودرو این روز‌ها تغییری در قیمت‌هایشان ایجاد نمی‌کنند. قیمت این محصولات در بازار تقریبا نزدیک به نرخ مصوب کارخانه است. قیمت روز MVM ۳۱۵ هاچ‌بک در بازار حدود ۱۴۱ میلیون تومان است و کارخانه قیمت این محصول را ۱۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام می‌کند. MVM X۲۲ دنده‌ای در بازار ۱۷۳ میلیون تومان فروخته می‌شود که در حد ۳۰۰ هزار تومان بالاتر از نرخ مصوب است. کارخانه قیمت مصوب MVM X۲۲ دنده‌ای را ۱۷۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در نظر می‌گیرد. MVM X۲۲ اتوماتیک در بازار گران‌تر کارخانه است. نرخ مصوب این محصول ۱۹۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است و در بازار ۱۹۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. MVM X۳۳ اختلاف بیشتری با نرخ مصوب دارد. طوری که این محصول در کارخانه ۲۳۶ میلیون تومان است و در بازار حدود هشت میلیون تومان گران‌تر یعنی ۲۴۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز جمعه 20 دی 98 مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
ام وی ام 315 هاچ‌بک
۱۴۱,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 دنده‌ای
۱۷۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۲,۷۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 اتوماتیک
 ۱۹۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33
 ۲۴۴,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید