قیمت آپشن‌های این خودرو از یک لامبورگینی صفر کیلومتر بیشتر است

  • خودرو
  • چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۲:۰۴
    کد خبر :890338

سوپراسپورت‌ها هزینه زیادی دارند. اگر بخواهیم قیمت پایه را مورد بحث قرار دهیم، باید درباره یک عدد شش رقمی از دلارهایی که به سختی به‌دست می‌آیند صحبت کنیم.

مقرون به صرفه‌ترین لامبورگینی که می‌توانید بخرید، هوراکان EVO RWD کوپه است که قیمت آن از حدود ۲۰۸ هزار دلار شروع می‌شود؛ البته طبیعی است که اگر بخواهید آپشن‌هایی اضافه کنید، قیمت بالاتر خواهد رفت.

با این حال، قیمت بوگاتی شیرون بسیار متفاوت‌تر این حرف‌هاست.

قیمت پایه از میلیون دلار شروع می‌شود. این در صورتی است که شما بتوانید یکی از معدود افراد واجد شرایط بشید. اما اگر می‌خواهید «شیرون کربن آبی رویال» داشته باشید که آپشن‌هایی را مازاد بر شیرون دارد، باید ۲۲۲ هزار و ۵۰۰ دلار بیشتر بپردازید. (۱۴۵۰۰ دلار گران‌تر از لامبورگینی مذکور)

بوگاتی شیرون سوپراسپورت با حداکثر سرعت ۴۳۸ کیلومتر در ساعت، قیمتی معادل ۳ میلیون و ۸۲۵ هزار دلار دارد و تنها ۹ نمونه از آن ساخته شده که البته همگی آنها به فروش رفته است.

به گزارش موتور۱، طبق فهرست، رنگ آبی ویژه گران‌ترین گزینه است، اما سایر پیشرفت‌های سوپراسپرت W۱۶ نیز ارزان نیستند. Sky View که سقف شیشه‌ای به شیرون اضافه می‌کند، ۶۲ هزار دلار قیمت دارد که بسیار بیشتر از یک فولکس واگن گلف آر مدل ۲۰۲۲ صفر کیلومتر است!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید