قتل 3 عضو خانواده بدست داماد با اسلحه شکاری/ ضارب تسلیم شد

    کد خبر :776525

دادستان زاهدان از قتل 3 نفر از اعضای یک خانواده به دست داماد این خانواده خبر داد.

مهدی شمس آبادی گفت: شب گذشته مشاجره لفظی و اختلاف خانوادگی منجر به تیراندازی بین آنها در شهرستان زاهدان شد که بلافاصله تیم‌های ویژه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در همان دقایق اولیه مشخص شد که داماد خانواده به علت اختلافات داخلی و خانوادگی به وسیله یک قبضه سلاح شکاری به سمت پدرزن خود شلیک و وی را مجروح کرده است و پس از انتقال وی به بیمارستان از خروج سایر اعضای خانواده نیز خودداری می‌کند.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان، ماموران انتظامی و امنیتی حاضر در محل با استفاده از شیوه‌های تخصصی و مشاوره‌ای و پس از ساعتی گفتگو موفق شدند تا ضارب را وادار به تسلیم کنند که این فرد هم اکنون در بازداشت بسر می‌برد.

به گزارش ایلنا، وی خاطرنشان کرد: متاسفانه عصبانیت بیش از حد و از دست دادن کنترل توسط داماد خانواده منجر شد تا این فرد علاوه بر مجروح کردن پدر زن، سه نفر دیگر از جمله همسر، برادر خانم و یک خانم دیگر که مهمان این خانواده بوده است را به قتل برساند.

شمس آبادی تاکید کرد: قوه قضاییه قطعاً با این قبیل افراد که منجر به برهم زدن نظم و امنیت عمومی می‌شوند برخورد قاطع خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید