قایق مفقود شده در شرق جزیره لارک پیدا شد

    کد خبر :794661

خوشبختانه پس دو ساعت عملیات قایق مذکور توسط تیم های جستجو و نجات دریایی در شرق جزیره لارک یافته و هرسه سرنشین این قایق در سلامت کامل به جزیره قشم منتقل شدند.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: با انجام عملیات جستجو و نجات دریایی برای یافتن سرنشینان قایق صیادی، قایق مفقود شده در شرق جزیره لارک یافت شد.

علی اشتری روز پنجشنبه در تشریح جزییات عملیات جستجو و نجات دریایی که روز گذشته ۲۷ اسفندماه در آبهای جزیره قشم صورت گرفت، به رسانه ها اعلام کرد: در ساعت ۱۶:۱۰ تماسی مبنی بر مفقود شدن یک فروند قایق صیادی با سه نفر سرنشین به برج کنترل بندر بهمن قشم اعلام شد.

وی با بیان اینکه نبود هیچگونه ارتباط مخابراتی و عدم اطلاع از موقیت احتمالی شناور مفقود شده،گستره عملیات را وسیع نموده اظهار داشت: طی تماس با مرکز جستجو و نجات استان و فراخوان اعلام شده از سوی این مرکز پایش منطقه با حضور ناجی ۱۲ و بامشارکت ارگانهای دریایی ( نیروهای دریایی ارتش و سپاه ) و نیز همیاران ناجی آغاز شد.

به گزارش عصر ایران، مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم افزود: خوشبختانه پس دو ساعت عملیات قایق مذکور توسط تیم های جستجو و نجات دریایی در شرق جزیره لارک یافته و هرسه سرنشین این قایق در سلامت کامل به جزیره قشم منتقل شدند.

اشتری در پایان از عموم دریانوردان و هموطنان خواست در صورت هر گونه شرایط اضطرار و یا حادثه دریایی در طول شبانه روز، سریع با سامانه ۱۵۵۰ (مرکز جستجو و نجات دریایی) تماس حاصل نموده تا هماهنگی های لازم برای کمک رسانی به فرد یا شناور مضطر، انجام پذیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید