قابلیت لینک کردن در اتاق گفتگو به کلاب هاوس افزوده شد

    کد خبر :856938

پلتفرم اجتماعی کلاب هاوس این امکان را برای کاربرانش فراهم می‌کند تا بتوانند لینک‌های خارجی را به اشتراک بگذارند و از طریق این پلتفرم درآمدزایی داشته باشند. پاول داویسون مدیرعامل کلاب هاوس و مایا واتسون مدیر بخش بازاریابی بین‌الملل این شبکه اجتماعی قابلیت پین کردن لینک به بخش بالایی اتاق گفتگو را معرفی کردند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهانداراین لینک به مدیران اجازه می‌دهد تا کاربران را به صفحه دلخواه هدایت کنند. طبق گفته داویسون برخی لینک‌ها به دلایل امنیتی و … امکان استفاده را ندارند. وی به صورت صریح از لینک‌های ممنوعه نام نبرده است اما می‌توان حدس زد که امکان استفاده از لینک‌های غیر اخلاقی وجود نخواهد داشت. ناظران اتاق گفتگو می‌توانند لینک را اضافه کنند، تغییر دهند یا حذف کنند. این موضوع به تعداد دنبال کنندگان اتاق بستگی ندارد.

پین کردن لینک کلاب هاوس از تاریخ امروز 5 آبان برای iOS و اندروید فعال خواهد شد. در حال حاضر کلاب هاوس درآمدی از لینک‌های اضافه شده ندارد. با این حال مدیرعامل کلاب هاوس اعلام کرده است که در ماه‌های آینده خبرهایی در رابطه با شیوه درآمدزایی کلاب هاوس منتشر خواهد شد. از جمله این روش‌ها می‌توان به اتاق‌های دارای بلیت و نیاز به اشتراک اشاره کرد.

با وجود این‌که رقبایی مثل فیس‌بوک و توییتر قابلیت‌های مشابهی برای رقابت با کلاب هاوس معرفی کرده‌اند، کلاب هاوس کماکان در نوع خود پرطرفدارترین محسوب می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید