قابلیت جالب اینستاگرام بزودی ارائه می شود

    کد خبر :897854
قابلیت جالب اینستاگرام بزودی ارائه می شود

اینستاگرام اخیراً قابلیت لایک استوری را به‌عنوان یک روش تعامل جدبد معرفی کرد و حالا این شرکت قصد دارد قابلیت تعاملی جدید دیگری را معرفی کند که شامل پاسخ به استوری با ویس می‌شود.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_طبق بررسی‌هایی که یک توسعه‌دهنده مطرح اپلیکیشن به نام آلساندرو پالوزی (Alessandro Paluzzi) انجام داده است، اینستاگرام در حال کار روی قابلیت جدیدی ا‌ست که به کاربران اجازه خواهد داد تا در پاسخ به استوری‌ دیگران، ویس به آن‌ها ارسال کنند. پالوزی حتی اسکرین‌شات این قابلیت را منتشر کرده است.

آن طور که اینستاگرام زمان عرضه قابلیت لایک خصوصی استوری اعلام کرده بود هدف این کار جلوگیری از شلوغ شدن دایرکت‌ها و کاهش به‌هم‌ریختگی اینباکس کاربران بود، اما معرفی قابلیت پاسخ‌دهی صوتی دقیقاً عکس آن عمل خواهد کرد. با این حال، این قابلیت قطعا می‌‌تواند تعامل با دوستان را بسیار دلپذیرتر بکند.

اینستاگرام اخیراً تمرکز بیشتری روی بخش دایرکت داشته است. این شبکه اجتماعی قصد دارد بخش دایرکت را به یک پیام‌رسان قوی تبدیل کند. به همین خاطر است که قابلیت پاسخ به استوری و دایرکت‌ها، تم دایرکت، واکنش به پیام‌ها و … به مرور زمان برای همه کاربران اضافه شده است.

اگرچه این روزها سرعت تغییرات در اینستاگرام افزایش پیدا کرده است اما این امکان جدید پاسخ به استوری با ویس هم شاید هیچ گاه به یک قابلیت دائمی این برنامه تبدیل نشود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید