قابلیت استوری اختصاصی “Exclusive Stories” به اینستاگرام می‌آید

    کد خبر :823983

اینستاگرام همیشه سعی داشته قابلیت‌های مختلفی را برای شبکه اجتماعی خود در نظر گیرد. از این رو باید انتظار داشت بزودی قابلیت‌های مختلفی را روی این شبکه اجتماعی تصویر محور شاهد باشیم.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– طبق گزارش TechCrunch، اینستاگرام در حال توسعه قابلیت جدیدی است که شباهت‌هایی با سوپرفالو توییتر دارد. این قابلیت احتمالی توسط یک توسعه دهنده به نام الساندرو پالوزی کشف شده است و Exclusive Stories یا استوری اختصاصی نام دارد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا استوری‌های اختصاصی را  به اشتراک بگذارند که احتمالا تنها برای فالوورها قابل مشاهده است.

براساس تصاویری که پالوزی از قابلیت استوری اختصاصی اینستاگرام به اشتراک گذاشته است، استوری اختصاصی با رنگ بنفش نمایش داده می‌شوند و اگر یک کاربر صفحه را فالو نکرده است برای مشاهده آن اقدام کند، یک پنجره پاپ آپ باز شده که اعلام می‌کند این استوری مختص به فالوورها است.

تصاویر منتشر شده تنها یک نگاه اجمالی به ایده جدید اینستاگرام است. این شبکه اجتماعی اطلاعات بیشتری را منتشر نکرده است و تنها به ذکر این نکته بسنده کرده است که تصاویر منتشر شده تنها یک نمونه داخلی را نشان می‌دهد و در حال حاضر هیچ آزمایشی برای این قابلیت اجرا نمی‌شود. البته پیاده‌سازی چنین قابلیتی توسط اینستاگرام در موقعیت کنونی چندان عجیب نیست.

طی سالیان گذشته شاهد تمرکز بیشتر پلتفرم‌های اجتماعی برای فراهم کردن امکان کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا بوده‌ایم. توییتر نیز چند هفته پیش اعلام کرد که در حال کار روی یک قابلیت به نام سوپرفالو و Ticketed Spaces است. این قابلیت‌ها که در حال حاضر اندکی ناشناخته هستند، شباهت‌هایی را با قابلیت احتمالی آینده اینستاگرام دارند. به عنوان مثال به کمک سوپرفالو کاربران توییتر می‌توانند پست‌هایی را منتشر کنند که تنها کاربران دارای اشتراک قادر به مشاهده آن هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید