فولکس واگن از هاچ بگ هات GTI Clubsport 45 رونمایی کرد

  • خودرو
  • سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۳۵
    کد خبر :789558

فولکس واگن از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده خودرو آلمانی است که هر سال نسل جدیدی از محصولاتش را معرفی و در بازار عرضه می‌کند. در این بین باید به هاچ بک قدرتمند GTI Clubsport 45 اشاره کرد که به تازگی رونمایی شد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– GTI Clubsport 45 دارای طراحی مشابه نسل جدید GTI است اما با افزوده شدن تریم مشکی به رینگ‌، آینه بغل و برخی نقاط دیگر، چهره تهاجمی به آن بخشیده شد و نظر هر فرد علاقمند به اتومبیل اسپرت را جلب می‌سازد.

Golf GTI Clubsport 45 به پیشرانه‌ای با قدرت 300 اسب بخار مجهز است و باید آن را یکی از سریع‌ترین هاچ بک‌های بازار به حساب آورد. پیشرانه مورد بحث از نوع 2.0 لیتری چهار سیلندر توربو است که در طی 5.6 ثانیه توانایی رسیدن به 100 کیلومتربرساعت را داراست.

با گلف جدید GTI Clubsport 45، فولکس واگن فصل جدیدی را به نسخه‌های GTI با عملکرد بالا ارائه می‌دهد: Golf GTI Clubsport ​​اصلی در سال 2016، در چهلمین سالگرد تولد یک ماشین اسپرت به بازار عرضه شد. اولین عضو سری Clubsport  قدرتی 265 اسب بخاری داشت و می‌توان به طور موقت با استفاده از عملکرد تقویت به قدرت 290 اسب بخار برسد.

در همان سال شاهد ورود Golf GTI Clubsport S6 نیز بودیم که قدرتی 310 اسب بخاری داشت. در پاییز 2020 فولکس واگن گلف جدید GTI Clubsport را به بازار عرضه کرد، اتومبیلی که اولین بار با سیستم کنترل قفل دیفرانسیل جلو عرضه شد و این ویژگی نیز در نسخه جدید هم به کار گرفته است. ناگفته نماند هاچ بک هات جدید فولکس واگن از امروز با قیمت 47 هزار یورو در آلمان عرضه شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید