فساد فدراسیون بین‌المللی، اوضاع وزنه‌برداری جهان را متلاطم کرده است

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۱۷
    کد خبر :750125

داوود باقری روز پنجشنبه در نشست مجمع انتخابات رییس هیات وزنه برداری خراسان شمالی اظهار داشت: هر چند وضعیت وزنه برداری در جهان متلاطم و ناآرام است اما فدراسیون وزنه برداری کشور برنامه های خود را دارد و بر آن اساس به پیش می رود.

وی گفت: آمادگی داریم تا رشته وزنه برداری را حمایت کنیم اما در این زمینه امید می رود از توان پشتیبانان مالی نیز استفاده شود.

باقری اظهار داشت: خوشبختانه وزنه برداری در خراسان شمالی از شرایط خوبی برخوردار است و ما نیز آمادگی داریم تا فعالیت ورزشکاران این رشته را مورد حمایت قرار دهیم.

نایب رییس فدراسیون وزنه برداری افزود: کمیته های مختلف آماده هستند تا در زمینه تامین و تقویت تجهیزات وزنه برداری در این استان، کمک کار باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی هم در این نشست درباره دغدغه های موجود در زمینه بازگشایی اماکن ورزشی استان، گفت: تاخیر در بازگشایی اماکن ورزشی، به علت ضعف زیرساخت ها است، در استان هایی مثل خراسان رضوی، چهار بیمارستان برای خدمات رسانی به مبتلایان کرونا فعال است اما ما در استان تنها یک بیمارستان در این خصوص داریم.

کوروش بهادری اظهار داشت: نبود زیرساخت های پزشکی لازم سبب شده تا در بازگشایی اماکن ورزشی با احتیاط کامل اقدام شود.

به گزارش ایرنا، در این نشست، احسان شعبانی، تنها نامزد ریاست هیات وزنه برداری، با کسب ۱۱ رای به مدت چهار سال به عنوان رییس این هیات در خراسان شمالی انتخاب شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید