فروش محصول و ارائه‌ی تبلیغات در وای‌فای داخلی ساختمان‌ها

    کد خبر :578701

استارتاپ کانکتیت، از شرکت‌های حاضر در الکامپ ۹۸، خدمات خود را به‌صورت مدیریت اتصال‌های وای‌فای داخل سازمانی به کاربران ارائه می‌کند.

شبکه‌های داخلی وای‌فای امروزه در ساختمان‌های بی‌شماری دیده می‌شود. انواع مراکز از مراکز فروش گرفته تا کافی‌شاپ و سازمان‌های خصوصی و دولتی، شبکه‌‌‌ی داخلی وای‌فای را به کاربران خود ارائه می‌کند که علاوه‌بر اتصال اینترنت، قابلیت‌های دیگری هم به آن‌ها می‌دهد. دراین‌میان، مدیریت و کسب ارزش‌افزوده از اتصال کاربران به وای‌فای داخلی، موضوع استارتاپی به‌نام کانکتیت بود که در الکام استارز ۹۸ حضور داشت.

کانکتیت فعالیت خود را با همکاری با کافی‌شاپ‌ها شروع کرد. همکاری آن‌ها بدین‌ترتیب است که کاربر پس از اتصال به وای‌فای داخلی کافی‌شاپ، تبلیغات مدنظر مدیریت را مشاهده می‌کند و از همان‌جا نیز قابلیت سفارش منو کافی‌شاپ را دارد. کانکتیت با افزایش مشتریان و شروع برنامه‌ی توسعه، ارائه‌ی خدمات به سازمان‌های دولتی و خصوصی را به برنامه‌های خود اضافه کرد.

مشتریان کانکتیت با پرداخت هزینه‌ی دوره‌ای پیاده‌سازی وب‌اپلیکیشن و نیز سخت‌افزار مخصوص، خدمات مدنظر خود را به کاربران ارائه می‌کنند. کاربر پس از اتصال به شبکه‌ی وای‌فای داخلی، با صفحه‌ای برای ثبت‌نام و ورود مواجه و در همان‌جا نیز، قوانین حریم خصوصی و از آن مهم‌تر کسب مجوز برای ردگیری رفتار نیز دریافت می‌شود. درصورت ثبت‌نام کاربر، تحلیل رفتاری نیز در سیستم کانکتیت انجام می‌شود که در تصمیم‌گیری‌های کلان مشتری مدنظر مؤثر خواهد بود.

در‌حال‌حاضر، کانکتیت از فروش وب‌اپلیکیشن و دریافت اجاره‌ی مدت‌دار کسب درآمد می‌کند. به‌علاوه، سودی نیز از فروش سخت‌افزار رابط بین کاربر و مودم اصلی سازمان به‌دست می‌آید. ناگفته نماند در آینده‌ی نزدیک، گزارش‌های تحلیلی از رفتار کاربران نیز به سرویس‌های درآمدزای این استارتاپ‌ افزوده خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید