فروش سری Reno7 تنها در عرض ۱۵ دقیقه از مرز ۱۵ میلیون دلار گذشت

    کد خبر :867498
فروش سری Reno7 تنها در عرض ۱۵ دقیقه از مرز ۱۵ میلیون دلار گذشت

سری Reno7 با فروش فوق‌العاده‌ای روبه‌رو شد و تنها در عرض یک ربع ۱۵ میلیون دلار برای اوپو درآمدزایی کرد.

به‌تازگی سری اوپو Reno7 در بازار خانگی شرکت سازنده در چین به فروش رسیده است. این مجموعه شاهد موفقیت بی‌نظیری در فروش بود و تنها در عرض چند دقیقه توانست تقریبا ۱۵ میلیون دلار برای اوپو درآمدزایی کند.

به گزارش زومیت، پس از اینکه اوپو شاهد نتایج عالی از سری Reno7 بود، این دستاورد را با انتشار پوستری در حساب رسمی ویبو خود به اشتراک گذاشت. خانواده Reno7، شامل نسخه معمولی و پرو، تنها در ۱۵ دقیقه بیش از ۱۵ میلیون دلار فروش داشته است. آمار گزارش‌شده باتوجه به اینکه قیمت Reno7 از ۴۲۰ دلار و Reno7 Pro از ۵۸۰ دلار آغاز می‌شود، بسیار چشمگیر است.


هر دوی این گوشی‌های هوشمند دارای صفحه‌نمایش اولد هستند و مدل پرو دارای پنل کمی بزرگ‌تر است. نسخه معمولی دارای پردازنده اسنپدراگون 778G کوالکام است، درحالی‌که نسخه پرو با تراشه دایمنسیتی ۱۲۰۰ مکس عرضه می‌شود. هر دو عضو این خانواده دارای دوربین سه‌گانه هستند اما در مدل معمولی از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی و Reno7 Pro از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده شده است. هر دو گوشی هوشمند از باتری بزرگ ۴۵۰۰ میلی‌آمپری تغذیه می‌کنند. Reno7 معمولی از شارژ سریع ۶۰ واتی و نسخه پرو از ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید