فرود اضطراری پرواز کیش – تهران در فرودگاه اصفهان

  • اقتصادی
  • چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ۱۱:۱۱
    کد خبر :901683
فرود اضطراری پرواز کیش - تهران در فرودگاه اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان درخصوص علت فرود اضطراری هواپیمای کیش – تهران و وضعیت مسافران این هواپیما توضیح داد.

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در خصوص فرود اضطراری هواپیمای شرکت آتا به مقصد تهران در فرودگاه اصفهان اظهار داشت: هواپیمای شرکت هواپیمایی آتا نوع MD۸۳ با پرواز شماره ۵۷۱۳ از مبدا کیش به مقصد تهران، شامگاه سه‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ طی فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان فرود آمد.

وی پیرامون علت این فرود اضطراری افزود: این هواپیما در ساعت ۲۳:۳۵ محلی در فاصله ۴۰ مایلی اصفهان به دلیل از دست دادن یکی از موتورها اعلام وضعیت اضطرار نموده که به دنبال آن در ساعت ۲۳:۵۵ دقیقه در فرودگاه اصفهان به زمین نشسته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: تعداد مسافران این هواپیما ۱۷۴ نفر بوده است که خوشبختانه به موجب فرود موفق و بموقع این هواپیما در فرودگاه اصفهان با سانحه و اتفاق ناگوار برای مسافران مواجه نشده است.

به گزارش تسنیم، وی خاطر نشان کرد: مقرر شد به دنبال ارائه خدمات به مسافران شرایط برای پرواز آنها به مقصد تهران فراهم شود. فرودگاه اصفهان جانشین فرودگاه تهران در حوادث و سوانح تعیین شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید