فتنه‌های گاه و بی‌گاه در کشور، منجر به استحکام نظام شد

    کد خبر :663061
فتنه‌های گاه و بی‌گاه در کشور، منجر به استحکام نظام شد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: فتنه های گاه و بی گاه رخ داده در سطح کشور به استحکام نظام و تجربه نیروی انتظامی افزود و از کنار آنها سرمایه هایی فراهم شد که قطعا می توانیم از آشوب های عظیم تر هم گذر کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین “سید علیرضا ادیانی” در نشست تخصصی گام دوم انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان کرمان، بیان کرد: دنبال کردن فرامین گام دوم انقلاب اسلامی یک کار جهادی در کنار سایر ماموریت های ناجا در راستای تحقق منویات نایب ولی عصر مسلمین است که خداوند را به سبب این نیروهای ارزشی و نعمت انقلاب شاکر هستیم.

 

وی با ذکر حوادث و رخدادهایی از زمان طاغوت ادامه داد: امام راحل، هم استبداد ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی و هم احتقان عصر طاغوت را ذلیلانه به زیر کشیدند و با توسل به قدرت لایزال الهی پنجه در پنجه استکبار انداختند و بهترین مولفه اداره بشریت یعنی ولایت را بعد از ۱۴۰۰ سال در حساس ترین نقطه جهان مستقر کردند و مایه نجات صالحان شدند.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه خداوند متعال آن اخلاص و حکمت را در امام راحل دید که ایشان در سایه آن، ترس و خوف را تبدیل به امنیت و امید کردند، افزود: حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) علیرغم به جان خریدن بزرگترین مصائب، تشکیل حکومت شیعی و علوی را دنبال کردند و از آنجا که حکومت بر جامعه مسلمین باید در دست حاکمان صالح و شایسته باشد، امام(ره)کار ناتمام ائمه اطهار (ع) را تمام کردند و افراد شایسته را تحویل نسل های انقلاب دادند چراکه بر امت اسلامی، شخص حکومت نمی کند بلکه حکومت، حکومت قانون و شرع است.

 

ادیانی با ذکر حقایقی از زمان انقلاب و فشارها برای پذیرش شاهنشاهی، گفت: دولت کریمه و نظام اسلامی به عنوان یک گوهر گرانبها به سادگی به دست نیامد بلکه ما با پیروزی انقلاب از لحاظ گفتمانی بر استکبار غلبه کرده و پیام مهمی را به تمام جهان صادر کردیم.

 

وی با اشاره به برخی اظهارات نادرست درباره جهان بینی حضرت امام (ره) توسط عوامل طاغوت، گفت: ایشان آمدند تا دنیای مردم را با نگاه به آخرت تامین کنند پس صرف نظر از اظهار نظرهای جهت دار، ترقی خواه در سایه تعالی بودند.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با ذکر نمونه هایی از مسائل امروز جامعه و تلاش برخی برای پذیرش مکتب های فکری و سیاسی غرب، گفت: این قشر تلاش دارند با توسل به لیبرال دموکراسی غرب هر چیز کاملا غلطی از جمله هم جنس گرایی، ازدواج با حیوانات و مسائلی از این دست را به شیوه مکاتب غربی به رای بگذارند و در جامعه رواج دهند اما باید گفت دین به مقتدای فطرت نازل شده و حکومت های دینی در جهان پذیرش و گفتمان دارد.

 

این مسئول انتظامی یادآور شد: فتنه های گاه و بی گاه رخ داده در سطح کشور به استحکام نظام و تجربه نیروی انتظامی افزود و از کنار آنها سرمایه هایی فراهم شد که قطعا می توانیم از آشوب های عظیم تر هم گذر کنیم.

 

وی در ادامه بیان کرد: مقدمات بیانیه گام دوم انقلاب همین تعاریف و سوابق عصر انقلاب تا مسائل کنونی جامعه است که رهبری عزیز درخشان ترین واقعه تاریخ اسلام پس از بعثت پیامبر را انقلاب اسلامی دانستند که این بیانیه گام ها و مولفه هایی دارد.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار کرد: خودسازی، مرحله اول این گام است که برابر آن ناجا باید با صراحت در کنار امنیت مدنی و سیاسی به مراتب، مراقب امنیت اخلاقی جامعه هم باشد و یکی از مولفه های این رهنمود این است که مردم در مقابل پدیده های رسمی هنجارشکنی نکند.

 

وی بازاجتماعی شدن و تمدن سازی را از دیگر مراحل در توسعه این امر برشمرد و گفت: سبک زندگی یکی از ارکانی است که دشمن نیز دقیقا سست کردن بنیان خانواده ایرانی را هدف قرار داده و مولفه بعدی علم است که باید بدانیم جهان غرب با تولید، ترویج و انتشار علم و تولید ثروت بر جهان مسلط شد.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تبیین سایر مولفه های مورد تاکید در گام دوم انقلاب اسلامی گفت: باید تلاش کنیم ناجا یک سازمان دانش پایه بشود که در این رابطه توصیه می شود علم و پژوهش را در راس قرار بدهید تا آن هفت گام برای رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب را طی کنیم و به پلیس در تراز انقلاب اسلامی برسیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید