فاکتور فروش ۱۴ هزار و ۶۴۵ محصول ایرانی صادر شد

    کد خبر :456729

معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی گفت: تاکنون تعداد کل پیش‌فاکتورهای صادر شده در ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، ۱۴ هزار و ششصد و چهل و پنج فقره بوده است.

به گزارش مهر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پیمان صالحی با بیان اینکه در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ۱۴ هزار و ششصد و چهل و پنج پیش فاکتور صادر شده است، گفت: انتظار می‌رود ۲ تا ۳ درصد از میزان فاکتور تبدیل به فروش قطعی شود.

رئیس ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران گفت: شکی نیست که با تلاش پژوهشگران و فناوران، محصولات دانش‌بنیان ایرانی روزبه‌روز توسعه خواهند یافت و بیش‌ از پیش برای برند «ساخت ایران» در بازارهای داخلی و خارجی کسب اعتبار خواهند کرد.

معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی افزود: با توجه به نیاز خریداران و شرکت‌ها، سیستم صدور پیش‌فاکتور همچنان فعال خواهد بود تا امکان ثبت درخواست‌های جدید برای آن‌ها وجود داشته باشد.

وی افزود: به‌زودی طی دستورالعملی نحوه پیگیری پیش‌فاکتورها و میزان سقف حمایت‌ها از مراکز علمی و پژوهشی اعلام می‌شود. حداکثر مهلت برای عقد قرارداد با کارگزار مالی ۳۱ اردیبهشت‌ماه سال ۹۸ خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود، عمده قراردادها تا پیش از پایان سال ۹۷ منعقد شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید