علی لاریجانی، پزشکیان و مطهری گزینه های مورد حمایت مستقلان

  • سیاسی
  • سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۵۱
    کد خبر :291410

در جلسه امروز فراکسیون مستقلان علی لاریجانی به عنوان گزینه نهایی فراکسیون مستقلان انتخاب شد.
مهرداد بائوج لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست صبح امروز فراکسیون متبوعش گفت:‌ در جلسه امروز هیأت رئیسه مقرر شد بعد از ظهر امروز جلسه‌ نهایی برگزار شود.

به گزارش فارس، وی افزود: در جلسه بعد از ظهر امروز روی اسامی تصمیم گرفته و آنها را نهایی می‌کنیم تا بر اساس آن احتمالا لیست جداگانه‌ای ارائه دهیم.

سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جلسه امروز بعد از ظهر صرفا برای این است که اگر درخواست فراکسیونی مبنی بر ائتلاف اشته باشیم که بر اساس اعلام قبلی برای گزینه‌ها ائتلاف خواهیم کرد در غیر این صورت لیست جداگانه‌ای ارائه می‌دهیم.

لاهوتی با بیان اینکه در صورت ائتلاف گزینه‌ ما برای ریاست مجلس علی لاریجانی و مسعود پزشکیان و علی مطهری به عنوان نواب رئیس خواهند بود در صورت ارائه لیست جداگانه از سوی فراکسیون گزینه نهایی ما باز هم برای ریاست لاریجانی خواهد بود اما برای نواب رئیس و سایر اعضا اسامی تغییر خواهند کرد.

وی در خاتمه اعلام کرد که گزینه نهایی ما برای ریاست مجلس در فراکسیون مستقلان ولایی علی لاریجانی خواهد بود و در این رابطه رای‌گیری صورت گرفته و این موضوع نهایی شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید