علی آقامیرزایی قایقران ایران در المپیک شد

  • آرشیو
  • چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۲۵
    کد خبر :819202
علی آقامیرزایی قایقران ایران در المپیک شد

تست قایقران المپیکی آبهای آرام امروز برگزار شد و علی آقامیرزایی به عنوان قایقران المپیکی آبهای آرام انتخاب شد.

پس از کسب سهمیه المپیک توسط علی آقامیرزایی در مسابقات انتخابی تایلند در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان، دریاچه آزادی صبح امروز چهارشنبه میزبان تست انتخابی قایقران اعزامی به المپیک بود.

پیش از این قرار بود امروز قایقرانان مدعی تست داده و نفر برتر شنبه با علی آقامیرزایی رو به رو شود اما بنا به پیشنهاد کادر فنی تیم ملی، در صورت عدم حضور قایقرانان تست نهایی امروز برگزار شد.

در این تست تنها پیمان قویدل حضور یافت و نفرات برتر تست انتخابی ۱۲ خرداد که مجاز به حضور بودند، امین بوداغی، پوریا شریفی، علیرضا جهان‌نما، ابوالفضل درجزی و امید احمدی در تست حضور پیدا نکردند.

با توجه به عدم حضور بقیه نفرات تست نهایی بین علی آقامیرزایی و پیمان قویدل در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر انجام شد. در این تست علی آقامیرزایی با زمان ۳:۴۷.۹۳ دقیقه اول شد و پیمان قویدل با زمان ۳:۵۷.۳۲ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط پایان عبور کرد.

به گزارش مهر، بر این اساس علی آقامیرزایی که خود سهمیه المپیک را کسب کرده بود، به عنوان نماینده ایران در رشته آبهای آرام المپیک توکیو انتخاب شد. نازنین ملایی نیز در روئینگ قایقران ایران در المپیک خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید