علیرام نورایی مجری فصل جدید «مافیا» شد

    کد خبر :678240

پس از جدایی بهنام تشکر از مسابقه تلویزیونی «مافیا»، علیرام نورایی مجری فصل جدید این مسابقه شد.

نشست خبری فصل جدید برنامه تلویزیونی مافیا صبح امروز در محل تصویربرداری این مسابقه برگزار شد.
بنا بر این گزارش، در این نشست علیرضا سلطانی تهیه کننده این مسابقه در سخنانی گفت: پس از حضور آقای تشکر در سریال بوم و بانو دیگر نتوانستیم با ایشان همکاری کنیم و آقای نورایی جایگزین ایشان شد.
وی ادامه داد: ما در عید نوروز قطعاً یک ویژه برنامه ۷۵دقیقه ای خواهیم داشت که در این ایام هر شب ساعت ۲۰ از شبکه سلامت بروی آنتن می رود.

وی درباره دلیل جدایی بهنام تشکر از این مسابقه نیز گفت: آقای تشکر به دلیل بازی در سریال «بوم و بانو » دیگر نتوانستند با ما همکاری کنند و به زودی مجری جایگزین وی را اعلام می کنیم.

 

این تهیه کننده همچنین با اشاره به اثرگذاری این مسابقه روی مخاطبان آن نیز اظهار داشت: ما نزدیک به ۴۵۰ نفر برای فصل های ۱ و ۲ نیاز داشتیم برای همین نزدیک به ۵ هزار نفر متقاضی به ما مراجعه کردند که خود نشان از استقبال بالای مخاطبان از این برنامه دارد.

ایده نو و حرکت خلاقانه؛ دلیل جذب مخاطبان جوان به «مافیا» بود

وی درباره دلیل گرایش و استقبال جوان ها از این مسابقه نیز عنوان داشت: دلیل اینکه جوان‌ها و یا حتی خانواده ها از این برنامه استقبال خوبی داشتند این است که ایده نو و حرکت خلاقانه ای بوده است و برای اولین بار است که چنین مسابقه ای از تلویزیون پخش می شود. مدل برنامه، فضای کار، شیوه برگزاری مذاکراتی که بچه ها انجام می دهند، برای مخاطبان نیز جذابیت دارد.

 

به گزارش فارس ،سلطانی با بیان اینکه مسابقه مافیا از جمله مسابقه هایی است که در ایران کمتر دیده شده است، گفت: ما از طریق همان بازی قدیمی به مافیا رسیدیم. اگر خاطرتان باشد مافیا یک بازی و سرگرمی در بین خانواده ها بود و ما سعی کردیم از ظرفیتی که ایجاد شده یک برنامه تلویزیونی جذاب بسازیم تا علاوه بر سرگرم کردن مخاطب بتوانیم به آنها محتوای غنی ارائه دهیم.

قبل از تماشای تلویزیون باید سواد رسانه‌ای را آموزش دهیم

وی در پاسخ به اینکه فکر می کنید افزایش سواد رسانه ای مردم چقدر در موفقیت این برنامه و بازخورد مخاطبان تاثیرگذار است؟ گفت: سواد رسانه ای لازمه تماشای تلویزیون یا هر رسانه دیگری است. سواد رسانه‌ای سوادی است که ما قبل از اینکه درگیر تماشای تلویزیون و هر رسانه دیگری شویم باید آن را آموزش ببینیم و یاد دهیم. اگر الان به بچه های ما در مدرسه یاد دهند که تعاملشان با رسانه ها باید چطور باشد، می تواند ضرورت آموزش سواد رسانه ای را به بچه ها بیشتر کند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید