عضو شورای شهر: مردم ما را ببخشند دوباره کرایه‌ها را گران کردیم

    کد خبر :751140

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تصویب یک‌فوریت افزایش دوباره کرایه حمل و نقل عمومی در پایتخت گفت: این موضوع از سر ناچاری پیش آمده و امیدواریم شهروندان ما را ببخشند.

حسن خلیل‌آبادی، عضو شورای شهر تهران درباره تصویب یک‌فوریت افزایش دوباره نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی اظهار داشت: نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی که در حال حاضر از شهروندان دریافت می‌شود، معادل با نرخ تمام شده نیست و بسیار کمتر از آن است.

وی افزود: در حال حاضر مشکلات مالی در شهرداری تهران ایجاد شده و با افزایش قیمت قطعات یدکی و خدمات دیگر هم مواجه هستیم، بنابراین این موضوعات سبب شده که افزایش دوباره نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی مدنظر مدیریت شهری قرار گیرد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: برای اینکه بتوانیم ناوگان حمل و نقل عمومی را سرپا نگه داریم، ناچاراً مجبور به طرح افزایش دوباره کرایه‌های حمل و نقل عمومی شده‌ایم.

وی گفت:‌ در حال حاضر شهرداری درآمد خاصی غیر از مشارکت مردم جهت سرپا نگه داشتن ناوگان حمل و نقل عمومی و ارائه خدمات ندارد که امیدواریم شهروندان بابت این موضوع ما را ببخشند، چرا که ناچار شده‌ایم امسال برای بار دوم، افزایش نرخ کرایه‌ها را مدنظر قرار دهیم.

به گزارش فارس، خلیل‌آبادی در پاسخ به این پرسش که افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی برای بار دوم چند درصد خواهد بود، گفت: میزان دقیق آن را در حال حاضر اطلاعی ندارم، ولی روز گذشته یک فوریت این موضوع به تصویب رسید و به صورت تخصصی، مساله در کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران بررسی خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید