عبدالله ویسی: همه انتظار دارند که تیم ملی قهرمان شود

  • ورزشی
  • یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۴۱
    کد خبر :455930

عبدالله ویسی، سرمربی پیشین استقلال خوزستان معتقد است که تیم ملی بهترین بازیکنان را در اختیار دارد و باید قهرمان مسابقات جام ملت‌های آسیا شود.

عبدالله ویسی در مورد وضعیت تیم ملی برای حضور در مسابقات جام ملت‌های 2019 آسیا گفت: تیم ما خوشبختانه شرایط خوبی دارد و از لحاظ امکانات و برگزاری اردوی تدارکاتی، همه چیز در سطح بالایی قرار دارد. در این مدت فدراسیون فوتبال تلاش کرد تا بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم آورد تا بازیکنان و کادر فنی، بدون دغدغه آماده مسابقات جام ملت‌های آسیا شوند. به نظر من همه چیز برای موفقیت تیم ملی در این جام آماده است.

وی در واکنش به اظهارات اخیر کارلوس کی‌روش که گفته است رؤیای تیم ملی حضور در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌هاست، تصریح کرد: مردم، کارشناسان و رسانه‌ها به خوبی فوتبال را می‌فهمند. ما بهترین بازیکنان را در اختیار داریم که اکثر آنها لژیونر هستند و بازیکنانی هم که از لیگ برتر در تیم ملی هستند، بهترین کیفیت را دارند. با این شرایط همه انتظار دارند که بهترین نتیجه را بگیریم و با این بازیکنان باید قهرمان شویم.

به گزارش تسنیم ،سرمربی پیشین نفت مسجدسلیمان همچنین تصریح کرد: همه انتظار دارند که تیم ملی در این جام قهرمان شود. کی‌روش هشت سال است که در تیم ملی مربیگری می‌کند و حالا بیشترین شناخت را از فوتبال ایران و همچنین تیم‌های آسیایی دارد. ما تیم اول آسیا هستیم و باید در این جام قهرمان شویم.

ویسی در مورد اینکه اصلی‌ترین رقیب ایران برای قهرمانی چه تیمی است، گفت: تیم‌هایی مثل ژاپن، کره جنوبی و استرالیا جزو مدعیان قهرمانی به شمار می‌آیند و چند تیم دیگر هم خطرناک هستند، ولی ایران تیم بسیار خوبی دارد و امیدوارم که تیم خوب کی‌روش به قهرمانی دست یابد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید