صلاحیت رئیس جدید شاباک تایید شد

    کد خبر :851563
صلاحیت رئیس جدید شاباک تایید شد

منابع خبری از تایید نهایی رئیس جدید سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی”شاباک” توسط کمیته مشورتی تعیین کارمندان ارشد این رژیم خبر دادند.

سایت شبکه روسیا الیوم اعلام کرد که کمیته گلدبرگ (کمیته مشورتی برای تعیین کارمندان ارشد ایالتی) رژیم صهیونیستی رئیس جدید سازمان اطلاعات و امنیت داخلی این رژیم را تایید کرده است.

کمیته مذکور اعلام کرد که پس از بررسی اطلاعات مختلف دلیلی برای عدم تایید “ر” به عنوان رئیس جدید شاباک پیدا نکرده است و به همین دلیل نفتالی بنت، نخست‌وزیر این رژیم را در جریان این مساله گذاشته است.

بررسی صلاحیت رئیس جدید شاباک توسط کمیته گلدبرگ پس از آن صورت گرفت که اخیرا نامه‌ای درباره رفتار غیر اخلاقی و غیر منطقی وی منتشر شد.

دفتر نفتالی بنت درحالی هویت رئیس جدید شاباک را فاش نکرده و به شیوه رمزی از او با حرف «ر» نام برده است که اخیرا یک منبع مطلع در مقاومت فلسطین در گفت‌وگو با خبرگزاری “فلسطین الآن” اطلاعات اختصاصی درباره وی را فاش کرد.

این منبع گفته بود؛ رئیس جدید شاباک که جانشین “نداو ارگمان” می‌شود، “رونن برزوفسکی” است.

به گزارش ایسنا، این منبع ادامه داد: برزوفسکی، که هویت او را مخفی نگه می‌داشته و او را رهبر ماموریت‌های خطرناک و ویژه می‌دانستند، توسط مقاومت تحت نظر است و او در لیست تحت تعقیب است و بازوهای مقاومت او را تعقیب خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید