صعود جوکوویچ و فدرر به دور سوم تنیس اپن آمریکا

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۳۴
    کد خبر :599335

مرد شماره یک و سه جهان با شکست حریفانشان به دور سوم تنیس اپن آمریکا راه یافتند.

دور دوم تنیس اپن آمریکا از دیشب (چهارشنبه) آغاز شد و تنیسور های مطرح جهان با شکست حریفانشان به مرحله بعد صعود کردند.

راجر فدرر برابر دمیر جمهور قرار گرفت و ۳ بر یک پیروز شد. تنیسور سوییسی که صدمین بازی اش را در اپن آمریکا تجربه می کرد ست نخست را ۶ بر ۳ واگذار کرد اما در ادامه توانست با نتایج ۶ بر ۲، ۶ بر ۳ و ۶ بر ۴ پیروز شود و به دور سوم راه یابد.

پیش از این دیدار کی نیشیکوری بردلی کلن را شکست داده بود.

به گزارش ایسنا،بامداد امروز (پنجشنبه) نواک جوکوویچ به مصاف خوان ایگناسیو لوندرو رفت و ۳ بر صفر حریف آرژانتینی اش را شکست داد. مرد شماره یک جهان در ست نخست ۶ بر ۴ پیروز شد و در ادامه به سختی از سد حریفش گذشت. او ست دوم را با نتیجه ۷ بر ۶ به نفع خود پایان داد.

در بخش بانوان کارولینا پلیسکووا برابر مریم بولکوادزه قرار گرفت و ۲ بر صفر پیروز شد. بانوی شماره سه جهان در ست اول ۶ بر یک و در ست دوم ۶ بر ۴ حریفش را مغلوب کرد.

الینا اویتولینا با پیروزی ۲ بر صفر مقابل ونوس ویلیامز به دور بعد صعود کرد.

اشلی بارتی، بانوی شماره دو جهان بامداد پنجشنبه برابر لورن دیویس قرار گرفت و توانست ۲ بر صفر پیروز شود. تنیسور استرالیایی در ست نخست ۶ بر ۲ حریفش را شکست داد و ست دوم را با نتیجه ۷ بر ۶ به نفع خود پایان داد.

صبح امروز سرنا ویلیامز مقابل کتی مکنالی قرار گرفت و ۲ بر یک پیروز شد. تنیسور آمریکایی در ست نخست ۷ بر ۵ شکست خورد اما در ادامه جبران کرد و توانست در ست دوم و سوم با نتایج ۶ بر ۳ و ۶ بر یک پیروز شود.

دیدار های دور دوم امشب و بامداد فردا (جمعه) پیگیری می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید