شرط تامین اجتماعی برای پرداخت وام به بازنشستگان

    کد خبر :827657
شرط تامین اجتماعی برای پرداخت وام به بازنشستگان

در حالی که اعلام شده شرط پرداخت تسهیلات ۷ میلیون تومانی تامین اجتماعی به بازنشستگان، عضویت آن‌ها در کانون‌هاست، اما کانون‌ها به بازنشستگانی که تازه قصد ثبت نام دارند، اعلام کرده‌اند که این تسهیلات صرفا به آن‌هایی پرداخت می‌شود که از قدیم عضو بوده‌اند.

بازنشستگان تامین اجتماعی می‌گویند کانون‌ها شرط پرداخت پرداخت تسهیلات ۷ میلیون تومانی را عضویت از پیش اعلام کرده‌اند. درحالیکه تعداد زیادی از بازنشستگان تامین اجتماعی عضو کانون‌های شهرستان‌های خود نیستند.

بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی، قرار است که حدود ۴۰۰ هزار فقره وام ۷ میلیون تومانی به بازنشستگان پرداخت شود که یکی از شروط دریافت آن‌، عضویت در کانون‌های بازنشستگی است.

به گزارش ایلنا، بازنشستگان می‌گویند برای حل این مشکل در سال‌های آینده، مبلغی را برای صدور کارت عضویت به کانون پرداخت کرده‌اند اما به آن‌ها اعلام شده که باید منتظر اعلام نوبت جدید وام در سال ۱۴۰۱ باشند و در حال حاضر موعد جدیدی برای پرداخت تسهیلات در نظر گرفته نشده است.

گفتنی است بازنشستگانی که مشمول دریافت تسهیلات می‌شوند، صرفا باید از طرف کانون‌ها به بانک معرفی شوند و حالت دیگری برای بهره‌مندی از این کمک رفاهی پیش‌بینی نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید