شبکه اجتماعی ترامپ راه‌اندازی شد

    کد خبر :807298
شبکه اجتماعی ترامپ

رئیس جمهور آمریکا که در روزهای پایانی ریاست جمهوری خود، تمامی صفحاتش در شبکه‌های اجتماعی مسدود شده بود، روز سه‌شنبه از راه‌اندازی شبکه اجتماعی خود خبر داد.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا شامگاه سه‌شنبه از راه‌اندازی شبکه اجتماعی خود با نام “From the Desk of Donald J. Trump ” خبر داد.

ترامپ با انتشار ویدئویی، این شبکه اجتماعی جدید را “مکانی برای صحبت آزادانه و ایمن” توصیف کرده است.

وی با خواندن متنی در این پیام ویدیویی گفت: «در زمان سکوت و دروغ‌ها، چراغی از آزادی سر بر می‌آورد».

بر اساس گزارش‌ها، این شبکه اجتماعی، فرصتی را برای رئیس جمهور سابق آمریکا فراهم می‌آورد تا پیام‌ها،‌ تصاویر و ویدئوهایی را منتشر کند.

طرفداران ترامپ قادر خواهند بود تا به انتشار مطالب وی، در دیگر شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک و توییتر بپردازند. البته این شبکه اجتماعی این امکان را برای بازدیدگنندگان فراهم نمی‌آورد که به پاسخ دادن زیر مطالب منتشر شده بپردازند.

شبکه خبری «فاکس‌نیوز» به نقل از یک منبع آشنا با این شبکه اجتماعی جدید، گفت: «این یک ارتباط یک طرفه است. این سیستم به ترامپ اجازه می‌دهد تا با طرفداران خود ارتباط برقرار کند».

شبکه اجتماعی “From the Desk of Donald J. Trump ” در حالی راه‌اندازی می‌شود که فیسبوک قصد دارد طی ساعت‌های آینده تصمیم خود برای تعلیق دائمی صفحه ترامپ در فیسبوک و اینستاگرام را اعلام کند.

پس از حملات مرگبار روز 6 ژانویه طرفداران ترامپ به کنگره، شبکه‌های اجتماعی توییتر، فیسبوک، اینستاگرام، یوتیوب و اسنپ‌چت تصمیم گرفتند تمامی صفحات رئیس جمهور سابق آمریکا در این شبکه‌های اجتماعی را مسدود کنند.

این شبکه‌های اجتماعی معتقد بودند که ترامپ از این شبکه‌ها برای ترویج خشونت استفاده کرده، ادعایی که رئیس جمهور سابق آن را رد کرده است.

به گزارش دانشجو، در حالی که امکان دارد صفحات ترامپ در فیسبوک و اینستاگرام از حالت تعلیق خارج شود اما شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده که صفحه ترامپ در این شبکه اجتماعی برای همیشه مسدود شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید