شاسی بلند نیسان پث فایندر راک کریک ۲۰۲۳ یک آفرودر تمام عیار

  • خودرو
  • چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ۱۸:۲۶
    کد خبر :901841

در فوریه سال پیش بود که نیسان از نسل جدید پث فایندر با گیربکس اتوماتیک واقعی که جایگزین نمونه CVT قدیمی شده بود رونمایی کرد. یکی از نویسندگان وب‌سایت موتور ۱ تحت تأثیر توانایی‌ها و ویژگی‌های این شاسی‌بلند جدید قرار گرفت و گفت نیسان سرانجام یک محصول سه ردیفه قابل‌اعتنا را تولید کرده است.

بازتاب –این خودروساز ژاپنی هم‌اکنون تعداد اعضای خانواده پث فایندر جدید را با معرفی نسخه آفرود محور راک کریک بیشتر کرده است. پث فایندر راک کریک ۲۰۲۳ از برخی بهبودها در زمینه آفرود سود می‌برد که شامل مواردی همچون سیستم تعلیق با تنظیمات جدید، افزایش چند سانتی‌متری ارتفاع از سطح زمین، رینگ‌های ۱۸ اینچی و لاستیک‌های کاراتر است. به عنوان بخشی از تجهیزات استاندارد، این شاسی‌بلند همچنین به مانیتور دید محیط هوشمند با حالت آفرود مجهز شده است.

آنچه باعث تمایز ظاهری پث فایندر راک کریک از مدل‌های استاندارد می‌شود نمای جلوی جدید با جلوپنجره V موشن مشکی و نشان راک کریک است. همچنین روف راک میله‌ای با ظرفیت بارگیری ۱۰۰ کیلوگرم هم وجود دارد. وقتی وارد کابین شوید شاهد پوشش چرم و پارچه برای صندلی‌ها و نوشته راک کریک روی پشت‌سری‌ها خواهید بود. دوخت متضاد نارنجی نیز روی صندلی‌ها، فرمان، پانل پشت آمپرها و درب‌ها به کار رفته است.

تجهیزات استاندارد شاسی‌بلند نیسان نیز شامل مواردی همچون مه شکن‌های LED، صندلی‌های کاپیتانی ردیف دوم و… است. این خودرو با ۶ رنگ استاندارد بدنه و ۴ ترکیب رنگ دوتایی کابین در دسترس است.

پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری این خودرو با برخی تغییرات قدرت ۲۹۵ اسب بخاری تولید می‌کند. نسخه استاندارد پث فایندر قدرت ۲۸۴ اسبی دارد. شایان ‌ذکر است گشتاور نیز از ۳۵۱ به ۳۶۶ نیوتون متر رسیده است. یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک نیز نیروی تولیدی را به تمامی چرخ ها می‌فرستد. نیسان پث فایندر راک کریک ۲۰۲۳ در نمایشگاه نیویورک ۲۰۲۲ حضور خواهد داشت و فروش آن نیز قرار است از اواخر تابستان سال جاری میلادی شروع شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید