سی ان ان : نتایج انتخاباتی تمامی ۵۰ ایالت آمریکا تایید شد

    کد خبر :768343

درحالی که دستگاه قضایی ایالت تگزاس برای ملغی کردن آرای پنج ایالت کلیدی به دیوان عالی شکایت برده و دراین میان ۱۷ ایالت نیز از آن حمایت کرده اند، سی ان ان گزارش داد: آرای انتخاباتی تمامی ۵۰ ایالت آمریکا تایید شد.

سی ان ان با انتشار این خبر افزود: تمامی ۵۰ ایالت آمریکا بعلاوه واشنگتن دی.سی (پایتخت آمریکا) نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را مورد تایید قرار داده و نشست مجمع گزینشگران نیز بنابر زمان مقرر قرار است در روز دوشنبه (۲۴) آذرماه برگزار شود.

شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی:۱۸ ایالت علیه نتایج انتخاباتی

سی ان ان در حالی خبر از تایید نتایج آرای انتخاباتی در تمامی ایالت های آمریکا می دهد که شبکه « سی ان بی سی » دیگر شبکه خبری آمریکایی بامداد امروز پنجشنبه گزارش داد که ۱۷ ایالت آمریکا به دادگاه عالی اعلام کرده اند که آنها از اقدام دادستان کل ایالت تگزاس برای طرح شکایت در راستای تغییر نتیجه انتخابات و پس گرفتن پیروزی جو بایدن در کالج الکترال (مجمع گزینشگران) حمایت می کنند.

به گزارش بامداد پنجشنبه شبکه خبری سی ان بی سی، تشکیل پرونده در این موضوع یک روز پس از درخواست «کن پکستون» دادستان کل ایالت تگزاس برای شکایت از ایالت های جورجیا، میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین که بایدن در آنها پیروز شده، صورت گرفته است.

به گزارش ایرنا، ایالت تگزاس با تنظیم لایحه‌ای ۱۵۴ صفحه‌ای از ۴ ایالت مذکور به دادگاه عالی آمریکا شکایت کرد. ادعای تگزاس این است که مقامات این ایالات از بحران کرونا سوء استفاده کرده و فرآیند پیش‌بینی شده در قانون اساسی آمریکا برای برگزاری انتخابات را کنار گذاشته اند که به زعم آنها این امر، موجب خدشه به سلامت انتخابات شده و شواهد گسترده‌ای از تقلب در این ایالات وجود دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید