سیستم تهویه مطبوع خاص ال جی ARTCOOL معرفی شد

    کد خبر :961350
ال جی ARTCOOL

ال جی به تازگی از محصول منحصربفرد خود یعنی سیستم تهویه مطبوع ARTCOOL رونمایی کرده که یک دستگاه هوشمند با نمایشگر 27 اینچی است.

بازتابغول فناوری کره‌ای LG Electronics یک دستگاه تهویه مطبوع جدید را با طراحی کاملاً متفاوت از کولرهای سنتی به نمایش گذاشته است. محصول جدید با نام تهویه مطبوع گالری ال جی  ARTCOOL، یک نمایشگر را در کنار سیستم دربرمی‌گیرد. Artcool Gallery AC قرار است در CES 2023 به نمایش درآید.

تهویه مطبوع گالری ال جی آرتکول مجهز به نمایشگر LCD بزرگ 27 اینچی است که می‌توان از آن برای نمایش آثار هنری استفاده کرد. صفحه نمایش از هر طرف دارای حاشیه‌های لازم است و می‌تواند این تصور را ایجاد کند که یک قطعه هنری است که به جای تهویه مطبوع در داخل یک قاب نصب شده است.

ال جی ARTCOOL

این گجت همچنین از برنامه‌های LG ThinQ پشتیبانی کرده و می‌تواند از طریق فناوری کمپرسور اینورتر دوگانه ال‌جی و جریان هوای غیرمستقیم 3 طرفه خنک یا گرم شود. از طریق LG ThinQ، کاربران می‌توانند به کولر گازی اجازه دهند هر تصویر یا محتوای ویدیویی را که دوست دارند نمایش دهد تا این کولر بتواند بخشی از دکوراسیون خانه آنها شود.

علاوه بر این، تهویه مطبوع می‌تواند در سطح صدای 20 دسی‌بل کار کند و تیغه‌های پایینی «مخفی» خود را در حالت خواب ببندد تا مزاحم یا اختلالی در استراحت کاربر ایجاد نکند. همانطور که قبلاً گفته شد، تهویه مطبوع گالری ARTCOOL در نمایشگاه CES 2023 طی رویداد ژانویه سال آینده به طور عمومی به نمایش گذاشته خواهد شد. ما نمی‌دانیم که این محصول چه زمانی به فروش می‌رسد، اما وعده داده شد که یک محصول جذابی است. قیمت و اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر اخبار کافی باقی ماند.

ناگفته نماند که ال جی محصولات دیگری هم برای CES 2023 تدارک دیده و تنها به این محصول بسنده نخواهد کرد. بنابراین باید انتظار معرفی گجت‌های هوشمند بیشتری بود.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید