سومین آپدیت برای برطرف کردن مشکل صفحه ‌نمایش گلکسی اس ۲۰ اف ای منتشر شد

    کد خبر :760640

امروز شرکت سامسونگ سومین آپدیت برای برطرف کردن مشکل صفحه‌نمایش لمسی گوشی گلکسی اس ۲۰ اف ای را منتشر کرد.

برخی مدل‌های گلکسی اس ۲۰ اف ای با مشکلی در صفحه‌نمایش لمسی روبه‌رو بودند و سامسونگ تا قبل از این، دو آپدیت برای این گوشی عرضه کرده بود تا مشکل را برطرف کند. حالا این شرکت سومین آپدیت را هم منتشر کرد تا این مشکل از بین برود.

به گزارش وب‌سایت SamMobile، آپدیت جدید گلکسی اس ۲۰ اف ای فرم‌ور این گوشی را به نسخه G781BXXU1ATK1 ارتقا می‌دهد. این آپدیت جدید برای گوشی‌هایی که از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵ استفاده می‌کنند، آپدیت امنیتی ماه نوامبر را هم به‌همراه دارد. بااین‌حال کاربرانی که گوشی آن‌ها مشکل دارد، پس از نصب این آپدیت همچنان مشکل دارند.

یکی از کاربران وب‌سایت Reddit اعلام کرده است که این آپدیت برخی از مشکلات اسکرول کردن را برطرف می‌کند؛ اما نه به‌طور کامل. یکی دیگر از کاربران گزارش داده است که بعد از نصب به‌روزرسانی، عملکرد صفحه‌نمایش بهتر شده؛ اما همچنان مشکلاتی در آن وجود دارد. مشکل اصلی در زوم کردن و خارج شدن از زوم در صفحه‌نمایش است که باعث کند شدن گوشی و ایجاد لگ می‌شود.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ در سومین آپدیت این گوشی توانسته است بسیاری از مشکلات را برطرف کند. این احتمال وجود دارد که با عرضه یک یا چند به‌روزرسانی دیگر، تمام مشکلات برطرف شوند؛ البته اگر مشکل سخت‌افزاری نباشد و بتوان آن را با آپدیت نرم‌افزاری حل کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید