سوزوکی ویتارا 2024 با طراحی بهبودیافته

    کد خبر :968697
ویتارا 2024

سوزوکی را می‌توان به عنوان برند خودروساز محصولات خوش قیمت و کوچک شناخت. یکی از بهترین مدل‌های این برند سوزوکی کراس اوور بوده که طی نسل‌های مختلف با استقبال خوبی مواجه شد.

بازتاب-ویتارا در بحث طراحی شاید پرزرق و برق نباشد، اما در عملکرد گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود. وقت آن فرارسیده تا شرکت ژاپنی بروزرسانی داشته باشد و با گذشت 7 سال از معرفی نسل فعلی که در سال 2015 انجام گرفت، انتظار داریم بزودی نسل بعدی راهی بازار شود.

سوزوکی قصد دارد بزودی ویتارا 2024 را با طراحی بهبودیافته معرفی کند. گفته می‌شود خودروساز ژاپنی به دنبال آن است تا تغییرات را به صورت تکاملی بهبود بخشد. این شرکت همچنین سیستم چهار چرخ محرک AllGrip را به کار خواهد گرفت. البته انتظار تغییر در بخش داخلی هم داریم که همچون قسمت بیرونی چشمگیر خواهد بود.

 ویتارا 2024

نسل بعدی ویتارا دارای بیرون و داخل بهبودیافته بوده و از نظر فنی هم بهبودی کسب خواهد کرد. همچنین باید انتظار ابعاد بزرگ‌تر هم داشت، هرچند فاصله بین دو محور همچنان 2500 میلیمتری است. پیش بینی شده مدل‌های رده پایه دارای سیستم دو چرخ جلو محرک باشند و بهترین مدل‌ها دارای سیستم چهارچرخ محرک AllGrip هستند.

احتمالا سوزوکی در طراحی نسل بعدی ویتارا از SX Cross بازطراحی شده الگوبرداری کند، مدلی که طراحی جذابی دارد. این شرکت ژاپنی در تلاش بوده گراند ویتارا هم بزودی ارائه دهد، مدلی که نسبت به ویتارا فاصله بین دومحور بیشتری دارد. برخی شایعات به وجود صندلی سوم در مدل گراند اشاره دارند.

ما انتظار داریم نسل بعدی ویتارا دارای متریال داخلی بهتر، طراحی ارتقایافته و برخی فناوری‌های بیشتر باشند. باید خاطرنشان کرد ویتارا دو مدل داشته که باید به نسخه کراس اوور ویتارا و نسخه شاسی بلند با نام گراند ویتارا اشاره کرد. در بخش پیشرانه انتظار موتور 1.4 لیتری توربو چهار داریم و قدرت آن 124 اسب بخاری است. اخیرا این شرکت نسخه 1.5 لیتری چهار سیلندر هیبریدی پیشرانه را روی برخی مدل‌ها به کار گرفت.

انتظار داریم سوزوکی ویتارا 2024 را در نیمه دوم سال 2023 ببینیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید