سوختگی 9 کارگر در شهرک صنعتی شماره یک زنجان

  • حوادث
  • دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ۲۳:۱۲
    کد خبر :789545

مجید امیرفضلی امروز اظهار کرد: عصر امروز در پی آتش‌سوزی شرکت داواخگر حریق بزرگی در شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان رخ داد که در پی همین موضوع ۶۰ نیروی آتش‌نشان و ۱۲ ماشین سنگین به محل اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه شرکت دچار حریق شده در کار تولیدات دارویی، بهداشتی و آرایشی بوده است، اضافه کرد: عملیات اطفای حریق از ۱۶ عصر آغاز شده و به مدت چهار ساعت طول کشید.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ تیم آتش‌نشان کلا درگیر حریق شدند، افزود: ۹ نفر از کارگران کارخانه دچار مصدومیت شدند که حال یک نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است.

امیرفضلی با اشاره به تلاش چند ساعته آتش‌نشانان در اطفای حریق شرکت مذکور بیان کرد: با تلاش آتش‌نشانان مانع انفجار مخزن ازت شدیم و آتش مهار شد.

گفتنی است، شرکت داواخگر فعالیت تولیدی این شرکت در محل کارخانه واقع در استان زنجان، شهرستان زنجان، شهر زنجان شهرک صنعتی زنجان یک خیابان مرداد سایت کارگاهی واقع شده است.

فعالیت در گروه کالایی کد صابون و پاک کننده، ساخت مواد و محصولات شیمیایی، دهانشویه‌ها انواع شامپو‌ها به جز شامپو طبی از جمله محصولاتی است که توسط این شرکت تولید می‌شود.

منبع: فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید