سوءاستفاده به نام سریال «بانوی عمارت»

    کد خبر :249930

در حالی که عده ای به نام سریال «بانوی عمارت» از علاقمندان به بازیگری پول دریافت می کنند، روابط عمومی سریال اعلام کرد این موضوع را به صورت قانونی پیگیری می کند.

به گزارش بازتاب به نقل از روابط عمومی سریال، با توجه به اینکه تا پیش از آغاز تصویربرداری مجموعه «بانوی عمارت» برخی بازیگران از طریق فراخوان بازیگری در این سریال حضور پیدا کردند، مدتی است برخی با سوءاستفاده از نام این مجموعه تلویزیونی و با دریافت مبالغی وعده حضور در این مجموعه را با علاقه مندان بازیگری مطرح کرده اند که بدینوسیله به اطلاع می رساند مجموعه «بانوی عمارت» تاکنون هیچ مبلغی به عنوان تست بازیگری و یا سرمایه گذاری از هیچ علاقه مندی دریافت نکرده است و شکایت از سوءاستفاده کنندگان ازنام مجموعه (بانوی عمارت) و کارگردان (عزیزالله حمید نژاد) از طریق مراجع قانونی و توسط تهیه کننده و کارگردان پیگیری خواهد شد.

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیز الله حمید نژاد و تهیه کنندگی مجید مولایی چند ماهی است آغاز شده و پس از تصویربرداری در شهر کاشان، گروه در حال حاضر در شهرک غزالی مشغول فعالیت هستند.

«بانوی عمارت» عاشقانه ای را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت می کند. تهران، کاشان و قزوین شهرهایی است که این مجموعه تلویزیونی در آن تصویر برداری خواهد شد. پانته آ پناهی ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، امیر حسین ارمان، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مومن، پاوان افسر، مهری آل آقا، رامتین خدا پناهی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید