سر فاصله حرکت قطارهای مترو تهران ۳.۵ دقیقه است

    کد خبر :667447

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه در حال حاضر هدوی قطارهای مترو ۳.۵ دقیقه است، گفت: تنها کشور چین توانسته به هدوی ۲.۵ دقیقه دست یابد بنابراین هدوی ۳.۵ دقیقه در متروی تهران عدد قابل قبولی است.

 

فرنوش نوبخت درباره وضعیت آمار مسافران متروی تهران اظهار کرد: آمار مسافران مترو به‌صورت روزانه، ماهانه و سالانه اندازه‌گیری می‌شود؛ در حال حاضر طبق آمار ماهانه، میزان مسافران مترو در آذر نسبت به آبان ماه 11.4 افزیش یافته است.

 

وی با اشاره به اینکه این رقم ثابت خواهند ماند، افزود: مبنای آمار را مهر و آبان ماه امسال قرار داده‌ایم و میزان افزایش را با آن اندازه می‌گیریم؛ این در حالی است که رقم مذکور نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز تغییر زیادی نکرده و همین حدود است.

 

به گزارش تسنیم ،مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه درباره سر فاصله حرکت قطارها نیز گفت: برای تعیین و تغییر هدوی (سر فاصله حرکت قطارها) تعداد قطار، وضعیت جاری و موارد متعدد دیگر بررسی و با انجام عملیات مهندسی و ریاضی و در نهایت با تحلیل آنها به عدد مشخصی دست می‌یابیم.

 

وی یادآور شد: در حال حاضر هدوی قطارهای مترو 3.5 دقیقه است و در بیشتر ساعت‌ها، ظرفیت خطوط بیشتر از مسافران است با این حال در تلاش هستیم برای رفاه مسافران بیشتر کار کنیم؛ در حال حاضر بسیاری از کشورها به هدوی 3.5 دقیقه نرسیده‌اند و تنها کشور چین توانسته به هدوی 2.5 دقیقه دست یابد، بنابراین هدوی 3.5 دقیقه در متروی تهران عدد قابل قبولی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید