سر تراکتور را بریدند

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ ۱۹:۵۴
    کد خبر :966832
نصرتی

محمد نصرتی پس از شکست ۲ بر یک تراکتور مقابل استقلال در جام حذفی درمورد اعتراض‌های کادر فنی تراکتور به داور مسابقه، اظهار داشت: بحث اصلی ما روی تکرار پنالتی‌ها نبود، بلکه روی اصل موضوع بود. از دید من و دوستانی که فیلم بازی را دیدیم پنالتی نبود؛ البته بماند که حالا کارشناسان می‌آیند و توجیه و حمایت می‌کنند از داور مسابقه، اما از نظر من هر دو صحنه پنالتی نبود. در صحنه اول اگر خطایی هم صورت گرفته باشد بیرون از محوطه جریمه بود. در صحنه دوم هم که اصلاً پنالتی نبود.

وی ادامه داد: اتفاقاتی رخ می‌دهد که از دست کادر فنی خارج است. ما کلی تمرین می‌کنیم و برنامه‌ریزی می‌کنیم که بتوانیم موقعیت داشته باشیم و به گل برسیم، اما برای فوتبال ما زشت است که این اتفاقات رخ دهد. حالا یک مربی خارجی به ایران آمده و در این مدت فقط از داوری‌ها گله می‌کند و این موضوع اصلاً خوب نیست. ما هم از داوران حمایت می‌کنیم، اما ضعف داوری موجب می‌شود که خارجی‌ها اینقدر گلایه داشته باشند.

مربی تیم فوتبال تراکتور درخصوص درگیری با کادر فنی استقلال، تصریح کرد: هیچ درگیری نبود و تنها اعتراض به کمک داور بود که پنالتی را تکرار داد. ما روی تکرار پنالتی حرفی نداریم، اما اصل پنالتی مشکل داشت. هر حرفی هم بزنیم بی‌فایده است. مدتی بود مصاحبه نمی‌کردم، اما واقعاً سرمان را بردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید