سری گلکسی S23 احتمالا جزو اولین گوشی‌های مجهز به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ خواهند بود

    کد خبر :874435
سری گلکسی S23

جنگ مگاپیکسلی سامسونگ به تعویق افتاده است و ظاهرا سری گلکسی S23 به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسل خود سامسونگ مجهز خواهند شد.

چند ماه پیش شایعه شد که گلکسی اس ۲۲ اولترا از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. بااین‌وجود، شایعات مدت‌ها پیش به پایان رسید. این گوشی هوشمند از حسگر دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهبود‌یافته‌اش بهره می‌برد؛ اما بدان معنا نیست که غول کره‌ای به جنگ مگاپیکسلی ادامه نمی‌دهد.

سامسونگ در سال ۲۰۲۳ از حسگر‌های دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خود موسوم به ISOCELL HP1 در سری گلکسی اس رونمایی خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، گلکسی اس ۲۳ اولترا به حسگر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که بی‌شک جزئیات بیشتری را در عکس‌ها و همچنین ضبط ویدئوهای 4K و 8K را با میدان دید وسیع‌تری ارائه خواهد داد.

ISOCELL HP1، اولین حسگر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ، چند ماه پیش برای گوشی‌های هوشمند رونمایی شد. ISOCELL HP1 دارای حسگر 1/1.22 اینچی با پیکسل‌های ۰٫۶۴ میکرومتر است و می‌تواند تصاویر با وضوح ۵۰ مگاپیکسلی را با ترکیب‌کردن هر چهار پیکسل مجاور (Pixel Binning) و تصاویر ۱۲٫۵ مگاپیکسلی را با ترکیب‌کردن هر ۱۶ پیکسل مجاور ثبت کند. این حسگر احتمالا سال آینده میلادی در گوشی‌های هوشمند غیرسامسونگ عرضه می‌شود.

به گزارش زومیت، سامسونگ در گلکسی اس ۲۲ اولترا از سومین نسخه حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی خود استفاده خواهد کرد که جزئیات بیشتر، رنگ‌های دقیق‌تر و نویز کمتری را در‌مقایسه‌با حسگر ISOCELL HM3 به‌کاررفته در گلکسی اس ۲۱ اولترا ارائه خواهد داد. افزون‌براین، گلکسی S22 اولترا از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ و ۱۰ برابری استفاده خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید