سری لپ تاپ Ultra PC ال جی معرفی شد

    کد خبر :941643
لپ تاپ Ultra PC

شرکت ال جی به تازگی سری لپ تاپ Ultra PC خود را در دو مدل 16 و 17 اینچی رونمایی کرد. نوت بوک‌هایی که طراحی باریک، کم وزن و مشخصات سخت افزاری قابل توجهی دارند. هدف LG گزینه‌های کارآمد و قابل حملی بوده است.

بازتاب-‌‌ مدل 17 اینچی قیمت 1599 دلاری داشته و مدل 16 اینچی نیز در نسخه پایه 999 دلار است. این مدل‌ها با Glance by Mirametrix عرضه می‌شوند، نرم‌افزاری که مشاهده آن در لپ‌تاپ‌های رده بالاتر رایج‌تر می‌شود. این برنامه از وب کم دستگاه برای ردیابی موقعیت مکانی کاربر استفاده می‌کند. هنگامی که دور می‌شوید، می‌تواند به‌طور خودکار صفحه را قفل کند.

همچنین اگر متوجه شود که شخصی از بالای سر شما نگاه می‌کند، می‌تواند صفحه را تار کند. به گفته ال‌جی، اگر نمایشگرهای خارجی متصل شده باشید، می‌تواند مکان‌نما و پنجره در حال استفاده شما را به طور خودکار به هر صفحه‌ای که به آن نگاه می‌کنید منتقل کند.

سری لپ تاپ Ultra PC ال جی معرفی شد

 وزن نسخه 17 اینچی 4.37 پوند، در حالی که وزن نسخه 16 اینچی 3.63 پوند است. البته، لپ تاپ‌های گرم ال جی وزن کمتری داشته و اولترا پی سی گزینه‌های خیلی سنگینی به حساب نمی‌آیند. مدل 17 اینچی به گرافیک RTX 3050 انویدیا تجهیز است که برای کاربری سنگین مناسب به حساب می‌آید. همچنین توجه داشته باشید، شما می‌توانید از بین انواع پردازنده انتخاب کنید. تراشه نسخه 17 اینچی از نوع Core i7 نسل دوازدهم اینتل بوده، در حالی که مدل 16 اینچی دارای Ryzen 5825U شرکت AMD است..

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید