سرهنگ آدینه‌وند فرمانده یگان امداد فاتب شد

    کد خبر :773829

سرهنگ آدینه‌وند با پیشنهاد سردار حسین رحیمی فرمانده فاتب و با حکم سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور، به‌عنوان فرمانده یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ(فاتب) منصوب شد.

سرهنگ سلمان آدینه‌وند که عناوین جوان‌ترین سرهنگ و فرمانده انتظامی کشور را نیز در سال‌های اخیر در اختیار داشته، متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۹ و دارای مدرک کارشناسی «اطلاعات انتظامی»، کارشناسی ارشد «مدیریت اطلاعات و امنیت» از دانشکده انتظامی ناجا و کارشناسی ارشد «حقوق اسلامی» از دانشگاه آزاد بوده و مدرک دکترای خود در رشته «حقوق اسلامی» را اخذ کرده است.

سرهنگ آدینه‌وند

وی از بهمن‌ماه ۱۳۹۷ با پیشنهاد سردار حسین رحیمی فرمانده فاتب و با حکم سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور، به‌عنوان رئیس مرکز تحقیقات و مطالعات راهبردی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ (فاتب) منصوب شده بود.

گفتنی است، یگان امداد ناجا یکی از یگان‌های عملیاتی پلیس است که ساختاری شبیه یگان ویژه ناجا دارد و کنترل اجتماعات، مبارزه و برخورد با اغتشاشات، مشارکت در عملیات‌های ویژه(گروگان‌گیری، بمب‌گذاری، طرح‌های پاک‌سازی و…)، اعزام نیرو و امدادرسانی به دیگر واحدهای پلیس ازجمله وظایف عمده آن‌هاست و کنترل انتظامی کلیه بزرگراه‌ها در تهران بزرگ، برعهده واحدهای گشت انتظامی یگان امداد پلیس تهران بزرگ است

4
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. فرامرز گفت:
    موافقم ۱۶
    مخالفم ۵

    درجه های کیلویی باعث جوانی و نشاط میشه! یه گروهبان بیچاره بای برای اخذترفیع صدبارازپله های عقيدتی سیاسی وحفاظت اطلاعات پایین و بالا بره ولی آقایان به خودشان درجه های کیلو یی میدن.

  2. رضا ناصری( معرف به رضا تهرانی) گفت:
    موافقم ۳
    مخالفم ۶

    جانم فدای سپاه
    ۱۸ سال هست که از تهران به شهر بستک هرمزگان انتقال مکان داداه ام و در این سالها میبینم که چرخ مملکت با دستهای زورمند سپاه میچرخه. جانم فدای جان نثارهای سپاه ایران و کور شود چشم دشمنان سپاه

  3. سعید حسین زاده گفت:
    موافقم ۲
    مخالفم ۰

    جناب سرهنگ آدینه وند عزیز قطعا
    لایق بوده که بهش همچین سمتی دادن

  4. سعید گفت:
    مخالفم ۱

    ایشون کیلویی از بازار خریده لااقل سردار کمی ریش بزار دیروز دیدم تیغ انداختی ریشتو تعجب کردم

دیدگاهتان را بنویسید