سخنگوی سپاه: فصل جدید سپاه آغاز شد

  • سیاسی
  • جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ ۱۳:۱۴
    کد خبر :669389

سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: راهی که مقام معظم رهبری در پیام تسلیت‌شان به ما نشان دادند، بسیار راهگشا و برای ما نصب‌العین است و ما پاسداران یاد گرفته‌ایم که در مکتب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری با تدبیر دشمن را لحظه به لحظه به عقب برانیم و امنیت کشور، مردم و دوستداران انقلاب اسلامی را تقویت کنیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در حملات هوایی نیروهای آمریکایی در کشور عراق با بیان این‌که سپاه امروز فصل جدیدی را آغاز و جبهه مقاومت در نقطه شروع جدیدی قرار خواهد گرفت تصریح کرد: قطعا شادی لحظه‌ای آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها دیری نخواهد پایید و به عزا تبدیل خواهد شد.

 

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک و تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار کرد: قاسم سلیمانی یکی از فرماندهان با تدبیر، شجاع، ولایت مدار و انقلابی بود که در طول عمر پربرکت خود در 41 سال گذشته برای امنیت ملت و امت اسلامی و مبارزه با دشمنان قسم خورده امت اسلامی مجاهدت‌های فراوانی کرد.

 

وی با بیان این‌که سرلشگر سلیمانی در طول عمر خود در عرصه‌های خطر متعددی قرار گرفت، افزود: سلیمانی در صحنه‌های دفاع مقدس بارها تا مرز شهادت پیش رفت و همچنین در توانمندکردن جبهه مقاومت برای نابودی رژیم صهیونیستی، بارها تا مرز شهادت پیش رفت.

 

سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به دریافت نشان عالی ذوالفقار از سوی فرمانده کل قوا از سوی سرلشگر سلیمانی خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی پیش از آنکه به دست آمریکایی‌ها به شهادت برسد لقب زیبا و پرمعنای شهادت مقام معظم رهبری در سفر کرمام معظم له دریافت کرد. او جانبازی بود گرچه بالاترین مدال افتخار نظامی ایران را از سوی مقام معظم رهبری دریافت کرده بود، اما همواره خود را سرباز ولایت و امت اسلامی می‌دانست.

 

سردار شریف با تاکید بر این‌که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فصل جدیدی را آغاز خواهد کرد، گفت: جبهه مقاومت نیز در نقطه شروع جدیدی قرار خواهد گرفت و آرمان‌های شهید سلیمانی کاملا مشخص است و آموزش‌های لازم برای جبهه مقاومت و تدابیر لازم در طول حیات پربرکت ایشان روشن و واضح است و قطعا این شادی لحظه‌ای آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها دیری نخواهد پایید و به عزا تبدیل خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم فهیم انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در طول و عرض جهان اسلام انتقام خون این شهید سرافراز را به چیزی جز سرافرازی و سربلندی ملت ایران و آزادی قدس نمی‌اندیشید، فکر نمی‌کنند و ما مطمئن هستیم شاگردان و تربیت‌یافتگان این فرمانده لایق و شجاع حتما آرمان‌های ایشان که همان آرمان‌های ترسیمی توسط حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است را محقق خواهند کرد.

 

به گزارش ایسنا، سخنگوی سپاه پاسداران با بیان این‌که سپاه قاسم سلیمانی‌های متعددی دارد، اظهار کرد: فرهنگ سپاه ایجاب نمی‌کند که در زمان حضور سرداران سرافراز خود، جایگزین آنها را به جامعه معرفی کند اما انسان‌های شجاع بسیاری در خانواده سپاه هستند و امروز باید بگوییم که در مجموعه جدید مقاومت که گسترش بیشتری دارد؛ کسانی که می‌دانند، پی می‌برند که منظور من چیست.

 

شریف خاطر نشان کرد: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خبر شهادت سردار سلیمانی بسیار متاسف شدیم اما عزم ما برای گرفتن انتقام از آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌های غاصب بیشتر خواهد بود و قطعا این اتفاق رقم خواهد خورد.

 

وی اظهار کرد: ما در 40 سال گذشته راهی را انتخاب کرده‌ایم که سرداران متعددی را در این راه تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی و امنیت ایران کرده‌ایم.

 

شریف با اشاره به اعلام شهادت شهید تهرانی‌مقدم در سال‌های گذشته تصریح کرد: تهرانی‌مقدم کسی بود که به نابودی اسرائیل فکر می‌کرد و مقدماتی را فراهم کرد که بخش عمده‌ای از این راه را رفتیم.

 

سخنگوی سپاه پاسداران اظهار کرد: شهید سلیمانی با تدبیر، درایت، آموزش و حضور لحظه‌ای و میدانی خود شرایطی را به وجود آورد که امروز اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها دست به یک اقدام آشکار و جنایتی روشن که مخالف همه مقررات بین‌المللی است زدند، اما مطمئن باشند که پاسخ سختی را دریافت خواهند کرد.

 

وی اظهار کرد: به محض فراهم شدن مقدمات پیکر مطهر شهید قاسم سلیمانی مشخص شد، برنامه‌های تشییع، تکریم و به خاکسپاری آن شهید اعلام خواهد شد.

 

سخنگوی سپاه پاسداران در پایان با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: راهی که مقام معظم رهبری در پیام تسلیت‌شان به ما نشان دادند، بسیار راهگشا و برای ما نصب‌العین است و ما پاسداران یاد گرفته‌ایم که در مکتب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری با تدبیر دشمن را لحظه به لحظه به عقب برانیم و امنیت کشور، مردم و دوستداران انقلاب اسلامی را تقویت کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید