سامسونگ گلکسی واید 5 را با قیمتی اقتصادی معرفی کرد

    کد خبر :844000

سامسونگ از گوشی جدید Galaxy Wide5 رونمایی کرده که برای کاربران اپراتور کره‌ای SK Telecom قابل استفاده خواهد بود. بر اساس اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده، این گوشی در سایر بازارهای جهان به نام‌های گلکسی F42 یا گلکسی Buddy معرفی خواهد شد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–گوشی گلکسی واید5 شباهت‌های بسیاری به گلکسی A22 دارد، اما در بعضی جنبه‌ها متفاوت است. سامسونگ برای این اسمارت فون نیز مانند A22، از تراشه دایمنسیتی 700 استفاده کرده که از نود 7 میلی‌متری برخوردار بوده و شامل دو هسته Cortex-A76، پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 و مودم 5G با قابلیت دریافت طول موج‌های زیر 6 گیگاهرتز و رسیدن به سرعت 2.77 گیگابایت بر ثانیه می‌شود.این تراشه شرکت مدیاتک همچنین می‌تواند از پنل نمایشگری با نرخ بروزرسانی 90 هرتزی پشتیبانی نماید، اما سامسونگ تصمیم گرفته احتمالاً برای پایین نگه داشتن قیمت، از این ویژگی صرف نظر کند.

صفحه نمایش گوشی Galaxy Wide5 از قطری معادل 6.6 اینچ برخوردار بوده و می‌تواند تصاویر را با رزولوشن +1080 برای کاربران به نمایش بگذارد.دوربین‌های این گوشی نسبت به A22 با پیشرفت‌هایی روبرو شده‌اند و ماژول دوربین مربعی شکل این دستگاه، دوربین اصلی با رزولوشن 64 مگاپیکسل، لنز اولتراواید با میدان دید 115 درجه و وضوح 5 مگاپیکسل و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی را شامل می‌شود. برای ثبت تصاویر سلفی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی با طراحی قطره‌ای در بالای نمایشگر دیده می‌شود.

گوشی گلکسی واید5 در بخش سخت‌افزاری خود همچنین از یک رم 6 گیگابایتی بهره برده و برای ذخیره اطلاعات نیز حافظه داخلی 128 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار خواهد داشت. در صورت نیاز به فضای بیشتر، سامسونگ پشتیبانی از کارت حافظه 1 ترابایتی را برای این دستگاه در نظر گرفته است. البته سامسونگ می‌گوید برخی از این خصوصیات بعد از ورود جهانی این گوشی، در کشورهای مختلف گوناگون خواهد بود.

برای تامین انرژی، گوشی هوشمند Galaxy Wide5 از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند که برای شارژ کردن آن، یک شارژر 15 واتی در اختیار کاربران قرار داده خواهد شد. کره‌ای‌ها گوشی اقتصادی گلکسی واید5 را با قیمت 384 دلار و در سه رنگ مشکی، آبی و سفید به بازار عرضه خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید