سامسونگ در گوشی آینده از دوربین 200 مگاپیکسلی بهره می گیرد

    کد خبر :782343
سامسونگ

اخیرا گزارش‌هایی پیرامون سنسور 200 مگاپیکسلی آینده سامسونگ منتشر شده که نشان می‌دهد برند کره‌ای قصد دارد این حسگر قدرتمند را در گوشی پرچمدار آینده خود به کار گیرد. پیش بینی شده گلکسی نوت 21 از این سنسور بهره گیرد که در صورت بهره گیری باید آن را قوی‌ترین گوشی هوشمند در بخش دوربین دانست.

 «بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– پیش از گلکسی نوت 21 باید ابتدا آن را روی تلفن هوشمند ZTE Axon 30 Pro مشاهده کنیم که با طراحی و مشخصاتی قابل توجه بزودی رونمایی خواهد شد. گفته می‌شود این حسگر S5KGND نام دارد و تحت توسعه قرار دارد و حتی به مراحل انتها آزمایش هم رسیده است.

بنابراین احتمال می‌رود بزودی تولید انبوه آن آغاز شده و شرکت‌هایی نظیر ZTE برای پرچمداری نظیر ZTE Axon 30 Pro از آن استفاده کند تا محصولی برجسته را در بازار عرضه دارد. سایز سنسور اندازه‌ی 1/1٫37 اینچ بوده و به پیکسل‌های  1٫28 میکرونی مبتنی است. بنابراین باید انتظار داشت کیفیت تصاویر بالایی را با آن مشاهده کنیم. گفته شده این سنسور از قابلیت ترکیب 4 و 16 پیکسل مجاور پشتیبانی کرده و علاوه بر فیلمبرداری 8K، با وضوح 16کا هم می‌توان شاهد تصویربرداری بود.

سامسونگ در تلاش برای ارائه حسگر دوربین قدرتمند

هیچ یک از گوشی‌های هوشمند فعلی قابلیت تصویربرداری 16K را شامل نشده زیرا به سخت افزار بسیار قدرتمندی نیاز است. ناگفته نماند این جزئیات شایعه‌ای بیش نبوده و باید منتظر اطلاعات کامل از سوی سامسونگ بود تا با معرفی نسل جدید حسگر دوربین خود، حقیقت را روشن سازد. برند کره‌ای هر سال به معرفی نسل جدید محصولات خود در قالب حسگر دوربین می‌پردازد که ویژگی‌های برجسته را دربرمی‌گیرد.

سامسونگ هر سال دوربین تصویربرداری قدرتمندی چه در قالب سنسور 108 مگاپیکسلی چه در فرم قوی‌تر معرفی می‌کند. بنابراین اولین گوشی که به حسگر 200 مگاپیکسلی مجهز است، قطعا ZTE Axon 30 Pro بوده که با قابلیت‌های برجسته از راه خواهد رسید و باید انتظارات فراوانی داشت زیرا با گزینه ساده رو به رو نیستیم.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید