سامان قدوس در فهرست خرید کوئینزپارک‌رنجرز انگلیس

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۲۱
    کد خبر :142473

باشگاه فوتبال کوئینزپارک‌رنجرز علاقمند است ستاره ایرانی شاغل در لیگ سوئد را استخدام کند.

به گزارش فارس، این تیم شهر لندن نیز به جمع هواخواهان سامان قدوس پیوست. بازیکن ۲۴ ساله‌ای که در مالمو سوئد در خانواده‌ای ایرانی به دنیا آمد.وی توانست در یک سال و نیم گذشته ۱۸ گل در ۵۰ مسابقه لیگ سوئد برای اوسترشوند، تیم باشگاهی خود به ثمر رساند.

براساس اعلام یک سایت سوئدی، رنجرزی‌ها به عنوان تیم غرب شهر لندن، در تابستان اخیر رقمی بالغ بر ۲.۵ میلیون دلار برای جذب این بازیکن درنظر گرفتند. اما ستاره تکنیکی به خاطر همراهی تیمش در لیگ اروپا چشم‌پوشی کرد.

همانگونه که سایت گت‌وست‌لندن گزارش کرده،‌این خبر هیچگاه به صورت رسمی از طرف باشگاه انگلیسی تایید نشد.

دانیل کالبرگ، رئیس اوسترشوند در همان هنگام گفت:اگر پیشنهادی خوب برای باشگاه و بازیکن وجود داشته باشد، در این صورت حاضر به شنیدن‌اش هستیم.در ذهنم ۶ میلیون دلار نیست.اما ما رقمی را در نظر نگرفته‌ایم چون هنوز به این مرحله نرسیده‌ایم.

اما اکنون از گوشه و کنار خبر می‌رسد باشگاه سوئدی رقمی در حدود ۵.۹ میلیون دلار در نظرگرفته که ظاهرا خارج از توان کنونی باشگاه انگلیسی است.

براساس اطلاعات کسب شده بعد از آنکه قدوس در فصل جاری ۳ گل در ۹ مسابقه لیگ اروپا به ثمررساند، ارزش او همچنان افزایش یافت.اما کوئینزپارک‌رنجرز در شرایطی نیست به خاطر این مهاجم همانند تیم‌های فولام و ولورهامپتون، جنگ رقابتی سرسختی را راه بیندازد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید