سئو سایت

  • آرشیو
  • سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ۱۸:۴۸
    کد خبر :434671

احتمالا این روزها در صنعت تبلیغات آنلاین کلمه سئو را بسیار شنیده اید و این سئوال برایتان پیش آمده که سئو چیست؟ و چرا برای پیشرفت سایت خود و شناساندن کسب و کارتان به کاربران گوگل باید از سئو سایت استفاده کنید. همراه کردن سایت با الگوریتم ها و بهینه سازی موتورهای جستجو به معنای سئو سایت است. اما طبیعتا این کار بصورت خودکار انجام نمی شود و می بایست افراد خبره ای این کار را انجام دهند تا سایت شما بهینه شود و شما به نتیجه مطلوبی که می خواهید دست یابید. به افرادی که از مهارت، تخصص و دانش خود برای بهینه سازی سئو سایت استفاده می کنند سئو کار گفته می شود. در این مطب می خواهیم درباره اینکه سئو کار حرفه ای چه کسیت و کار او چیست بپردازیم.

سئو کار حرفه ای

SEO Work یا همان سئو کار از دو کلمه سئو و کار تشکیل شده است. که این دو کلمه هر کدام یک معنای مجزا دارند. سئو کار به فردی که کار خدمات سئو سایت را انجام می دهد می گویند و اما سئو کار حرفه ای کسی است که از ابزار، دانش و تجربه خود برای  سئو سایت استفاده کند.

افرادی که در زمینه سئو فعالیت دارند به وبمستر ها و کاربران کمک می کنند تا سایت شما در جستجو گوگل ارتقا پیدا کند. سئو کار نقش مهم و مستقیمی در افزایش بازدید سایت شما دارد. فعالیت ها و کارهایی که سئو کار بر وب سایت شما انجام میدهد در قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

کارهایی که سئو کار حرفه ای انجام میدهد

از آنجایی که برای رسیدن به رتبه مورد نظر و یک جایگاه خوب در گوگل راه های بسیاری وجود دارد، تشخیص اینکه کدام راه حل تاثیرگذارتر است کار آسانی نیست. شاید این موضوع به ذهن شما خطور کند که با بک لینک گرفتن می توانید به خواسته خود دست پیدا کنید ولی این موضوع در همینجا خلاصه نمی شود. زیرا اطلاعات شما به عنوان شخصی که وب سایت دارد شاید در این زمینه کامل نباشد و کارهایی که انجام میدهید نه تنها شما را به نتیجه ای که می خواهید نرساند بلکه خسارت هایی را نیز برایتان به وجود آورد.

یک سئو کار حرفه ای همیشه به دنبال کلمه کلیدی محبوب و راهی برای این است که ترافیک وب سایت را افزایش دهد. بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو به معنی آگاهی از فاکتورهای سئو و راه اندازی تاکتیک های جدید و متناسب با آنهاست.

راه ها و فاکتورهایی که سئو کار حرفه ای می بایست بر آنها تسلط کامل داشته باشد زیاد است و این مسئله نیاز به مهارت بسیاری دارد. یک متخصص سئو  یا سئو کار باید قادر به درک موارد زیر باشد:

اهمیت استفاده از لینک ها

تاثیرگذاری سئو داخلی سایت و سئو خارجی سایت بر رتبه و جایگاه صفحه

ارزش هززینه کردن برای تبلیغات کلیکی یا PPC

تاثیر شبکه های اجتماعی رو سایت

وظایف سئو کار حرفه ای

طبیعتا وقتی وارد حرفه ای می شوید وظایفی بر عهده شما است که می بایست آنها را بخوبی انجام دهید یک سئو کار نیز از این موضوع مستثنا نمی باشد در ادامه به چند نمونه از وظایف یک سئو کار حرفه ای اشاره خواهیم کرد.

بهینه سازی عکس ها

بررسی URL ها

برطرف کردن خطا ها و هشدارهای سایت به کمک ابزارهایی مانند وبمستر تولز

پیگیری دائمی کلمات کلیدی و رتبه صفحات در گوگل

از بین بردن بک لینک های بد

چک کردن ایندکس صفحات

بررسی سئو محتوا

پیگیری رتبه Alexa(الکسا)

تحلیل کردن رقبا

بهینه کردن سرعت سایت

سئو کار حرفه ای همیشه به دنبال راه و روشی است که بتواند به نتیجه مطلوب دست پیدا کند و در زمینه سئو به اطلاعات خود اضافه کند. سئوکار حرفه ای با دانش و تجربه خود سایت را با روشی سئو می کند که کسب رتبه خوب موقتی نباشد.

برای موفقیت در بررسی سئو سایت خود با سئو ایران همراه باشید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید