ریسک یونیورسال برای اکران فیلم های روز در خانه ها

    کد خبر :707041

به نقل از هالیوود ریپورتر، از روز جمعه فیلم سینمایی انیمیشن «ترولها» برای پخش خانگی به قیمت ۱۹ دلار و ۹۹ سنت در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

کمپانی یونیورسال قصد دارد با پخش آزمایشی فیلم سینمایی انیمیشن «ترولها» به صورت POD (سرویس پخش ویدیو با کیفیت ممتاز) وابستگی به اکران سالنی را پشت سر بگذارد.

«نمایش جهانی»، تماشا در خانه! از روز جمعه نمایش خانگی فیلم انیمیشن «تور جهانی ترولها» محصول کمپانی یونیورسال و دریم وورکس در صفحه اصلی سایت «فاندانگو» آغاز شد. این اقدام مقابله برای جایگزینی «premium VOD»(سیستم پخش ممتاز فیلم آن لاین) به جای اکران در سالن سینما محسوب می شود.

یونیورسال امیدوار است که این تست به این سؤال که مصرف کنندگان برای تماشای یک فیلم جدید با مشخصات بالا در خانه حاضرند چقدر پرداخت کنند، پاسخ دهد.

تقریبا تمام فیلم هایی که قرار بود بهار یا اوایل تابستان اکران شوند به خاطر شیوع ویروس همه گیر کرونا به تعویق افتاد و در نتیجه سالن های سینماها به تعطیلی کشیده شد. اما کمپانی یونیورسال برای پخش فیلم ایستادگی کرد و برای تعطیلات عید پاک پخش خانگی فیلم انیمیشن سینمای «ترولها» را با قیمت ۱۹ دلار و ۹۹ سنت روانه خانه های مردم کرد.

به گزارش فارس ،البته این فیلم بجز پخش خانگی در ۲۵ سالن سینمای سواره(سینماهایی که تماشاچیان با خودرو وارد سالن می شوند و از همان داخل خودرو فیلم تماشا می کنند) در آمریکا و نیز سالن های سینما در هرکجای جهان که باز باشند به طور همزمان اکران می شود.

صاحبان سالن های سینما با بیان اینکه پتانسیل سرگرمی خانگی یک فیلم مبتنی بر اکران موفق در سینماهاست که عموماً سه ماه به طول می انجامد، تصمیم کمپانی یونیورسال برای کنار گذاشتن و ایده جایگزینی اکران خانگی را تقبیح کردند. اما برخی از تحلیلگران وال استریت هنوز با این سرعت قضاوت نکرده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید