رونمایی از لوگو بازی های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۸

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶
    کد خبر :742752

 لوگو این دوره از بازی‌ها نمایانگر انرژی، خلاقیت و حس تعلق به اجتماع است و نگاهی به باور و شعار المپیک “وحدت در عین کثرت” را دارد.

LA ۲۸ نمادی برای عصر دیجیتال

نماد LA۲۸ به گونه‌ای طراحی شده است تا برای سفر هشت ساله مسابقات المپیک و پارالمپیک با طراوت باقی بماند. حرف L که به صورت پررنگ نوشته شده و عدد ۲ و ۸ به عنوان بخش اصلی آن تعریف شده اند و در کنار آن‌ها حرف A به صورت پویا و در حال تغییر قرار دارد که هر کدام داستان‌های منحصر به فرد خود را دارند.

ورزشکاران، هنرمندان و هواداران در آفرینش این نماد مشارکت داشته‌اند و از طریق تفسیر‌های فردی خود از این شهر، داستان‌ها و رویا‌های شخصی را به وجود آورده‌اند. هر کسی می‌تواند بخشی از داستان LA۲۸ باشد چرا که این انسان‌ها هستند که به آن معنا می‌بخشند و بهترین راه برای الهام بخشی جمع شدن همه فرهنگ‌ها در کنار یکدیگر است.

به گزارش صداوسیما،با توجه به اینکه تا سال ۱۹۸۸ محل برگزاری بازی‌های پارالمپیک از المپیک مجزا بود و این دو رویداد در یک محل مشترک برگزار نمی‌شد، به همین دلیل لس آنجلس در سال‌های ۱۹۳۲ و ۱۹۸۴ میزبان بازی‌های المپیک بوده و اکنون برای نخستین بار است که در کنار میزبانی این رقابت ها، برای نخستین بار بازی‌های پارالمپیک را نیز تجربه می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید