روند ریزشی بورس تهران ادامه دارد / کاهش ۲۴ هزار و ۸۳۵ واحدی شاخص کل

    کد خبر :756798

بازار سهام امروز سه شنبه ۶ آبانماه را همانند روزهای ریزشی گذشته همراه با افت آغاز کرد و شاخص کل با کاهش ۲۴ هزار و ۸۳۵ واحد در محدوده یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحد قرار دارد.

در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۱:۲۰ شاخص کل با ۲۴ هزار و ۸۳۵ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۷۷۳ واحد کاهش به رقم ۳۸۱ هزار و ۵۶۴ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۳۷۸ هزار و ۷۴۷ معامله به ارزش ۲۸ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت تهران، مخابرات ایران و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

به گزارش همشهری آنلاین، فرابورس نیز با ۲۲۴ واحد کاهش رقم ۱۶ هزار و ۲۴۵ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۲۲۸ هزار و ۵۴ معامله انجام داده‌اند که ۱۴ میلیارد و ۷۹۶ میلیون ریال ارزش داشت.

بانک دی، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی مارون، سنگ آهن گهر زمین، فولاد هرمزگان جنوب و سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید