رولزرویس کالینان اورلندر یک خودرو آفرود لوکس

    کد خبر :900705

وقتی می‌بینید فردی یک رولزرویس کالینان را برای گشت‌وگذار در خارج از جاده تجهیز می‌کند پس حتماً فردی ثروتمند و دنبال ماجراجویی است. این هیولا که مشاهده می‌کنید محصول کمپانی آلمانی دلتا ۴×۴ است و نوید یک ماجراجویی هیجان‌انگیز را می‌دهد.

«بازتاب»این خودرو را یک مشتری ثروتمند که در عربستان زندگی می‌کند سفارش داده است. کالینان موردبحث از گارد جلوی فلزی با چراغ‌های متعدد سود می‌برد. همچنین گلگیرهای جلو نیز تغییر کرده‌اند تا به زیبایی یک اسنورکل یکپارچه را در خود جایی دهند.

یک روف راک نیز پذیرای چراغ‌های بیشتری شده است. در این بخش تجهیزات به‌دردبخوری همچون جعبه کمک‌های اولیه و باک‌های سوخت دیده می‌شود. همچنین یک چادر سقفی هم وجود دارد که برای خوابیدن در شب‌های تابستان بکار می‌رود. اگرچه در تصاویر به راحتی نمی‌توان فلاپ ها را مشاهده کرد اما این قطعات برای محافظت از بخش‌های فنی و کلیدی خودرو نصب شده‌اند.

دلتا می‌تواند با ۱۵ هزار یورو ارتفاع این خودرو از سطح زمین را ۸۰ میلی‌متر بیشتر کند. این کولینان به رینگ‌های ۲۰ اینچی و لاستیک‌های آفرود ۳۳ اینچی میکی تامپسون مجهز شده است. تیونر موردبحث همچنین برای این رینگ و لاستیک‌ها قیمت ۱۵ هزار یورویی طلب می‌کند؛ اما گلگیرهای پهن‌تر نیز ۱۴ هزار یورو قیمت دارند. این شاسی‌بلند لوکس با وجود تمامی این تغییرات ۱۵۰ میلی‌متر قدبلندتر از نسخه استاندارد است.

دلتا می‌گوید پکیج کامل موردبحث برای این خودرو ۱۵۰ هزار یورو قیمت دارد که شامل قیمت خود خودرو نمی‌شود و اگر بخواهید کالینان را نیز بخرید باید بالای ۳۰۰ هزار دلار برای آن در نظر بگیرید. تیونر موردبحث در بحث ارتقای خودروها و توانا کردن آن‌ها در بحث آفرود فعالیت می‌کند. از جمله محصولات اخیر این شرکت می‌توان به سوزوکی جیمنی اشاره کرد که از اکسل‌های پرتال و دیفرانسیل‌های قفل شونده سود می‌برد. همچنین نسخه خشن‌تر پورشه ۹۱۱ نیز توسط دلتا معرفی شده است. فولکس‌واگن آماروک دگرگون شده با افزایش ارتفاع ۲۵۰ میلی‌متری از سطح زمین نیز جزو دیگر پروژه‌های دلتا است.

کالینان خودرویی موفق و سودآور برای رولزرویس بوده است. شرکت سازنده در سال ۲۰۲۱ تعداد ۵۵۸۶ دستگاه خودرو به فروش رسانده است که رکورد جدیدی محسوب می‌شود. بریتانیایی‌ها از کالینان و گوست به عنوان دلایل اصلی افزایش فروش نام برده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید