روحانی: دوران تحریم دیر یا زود به سر خواهد آمد

  • سیاسی
  • دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۴۴
    کد خبر :667681

رییس جمهوری با بیان اینکه دوران تحریم دیر یا زود به سرخواهد آمد، گفت: بدخواهان و دشمنان ما متوجه شدند که با فشار حداکثری نمی توانند ما را وادار به تسلیم کنند.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز دوشنبه در مراسم روز ملی صنایع پتروشیمی گفت: در شرایط فشار و در شرایط تحریم دشمن، مسیر و راهی که صنعت‌گران انتخاب کرده بودند به خوبی توانستند ادامه مسیر بدهند و این یک افتخار بزرگ برای تاریخ کشور ما است.

رییس جمهوری اضافه کرد: در اینجا به صراحت می‌گویم دوران تحریم و فشار نسبت به ملت ایران به سرخواهد آمد دلیلش این است که بدخواهان و دشمنان ما متوجه شدند که با فشار حداکثری ما را نمی‌توانند وادار به تسلیم کنند. همه هدف آنها این بود که برویم سر میز مذاکره ای که هر آنچه آنها گفتند ملت ما قبول کنند .

 

وی یادآورشد: این کار در ایران اسلامی ما نشدنی است و ملت ما در سال ۹۷ و ۹۸ مخصوصا از ۱۳ آبان که فشارهای حداکثری بر ما وارد شد همانطور که در این یک‌سال و چند ماه می‌بینیم مردم به خوبی ایستادگی کردند. البته این ایستادگی یک بخش مربوط می‌شود به خود مردم که تحملشان بالا برود و بتوانند در شرایط سخت زندگی خود را پیش ببرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید