رهبر جدید جهان در بازار عرضه گوشی‌های هوشمند کیست؟

    کد خبر :491145
گوشی‌ هوشمند

اگر اوضاع بازارِ عرضه به همین روال پیش رود، رهبری گوشی‌های هوشمند تغییر خواهد کرد.

هوآوی اعتمادبه‌نفسی دارد که هیچ کمپانی ندارد.«ریچارد یو» رئیس اجرایی هوآوی در سال 2016 پیش‌بینی کرد این کمپانی تا سال 2021 به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی در جهان، سامسونگ و اپل را عقب خواهد راند.

سال گذشته هوآوی بیش از 200 میلیون گوشی فروخت و این در حالی است که کمپانی چینی هیچ معامله‌ای هم با اپراتورهای آمریکایی ندارد!

همچنین علی‌رغم انگ جاسوسی به هوآوی نه‌تنها فروش موبایل این کمپانی کاهش نداشته، بلکه گفته می‌شود امسال سامسونگ را نیز کنار زده و رهبر عرضه‌کننده گوشی در جهان می‌شود.(سال گذشته این بلا را بر سر اپل آورد)

دیجی تایمز نوشته است امسال این کمپانی قصد تولید و عرضه 250 میلیون گوشی را در جهان دارد و سال بعد نیز این رقم را به 300 میلیون خواهد رساند.

این کمپانی ضمن عرضه گوشی‌های میان رده، گوشی‌های پریمیوم و بسیار خوبی مانند پی20پرو و میت 20 پرو را عرضه کرد که با استقبال کم‌نظیری در جهان مواجه شد.

به گزارش خبرآنلاین، کمپانی HiSilicon تراشه ساز هوآوی که درواقع TSMC تایوان آن را تولید می‌کند، به دنبال شرکای جدید می‌گردد تا بازار تراشه‌های موبایل خود را وسعت دهد.

گزارش IDC نشان می‌دهد سامسونگ 292.3 میلیون گوشی در 2018 تولید کرده که این رقم برای اپل 208.8 میلیون به ثبت رسیده است. این رقم برای هوآوی 206 میلیون بود، اما رشد 33 درصدی هوآوی بی‌نظیر بوده و می‌تواند رقبا را پس بزند و بالاخره رهبر بازار موبایل و گوشی‌های هوشمند در جهان شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید